فعالان قرآنی تهران با آیت‌الله جوادی‌آملی دیدار می‌کنند
کد خبر: 3525745
تاریخ انتشار : ۰۶ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۴:۵۶
به همت اتحادیه تشکل‌های قرآنی کشور؛

فعالان قرآنی تهران با آیت‌الله جوادی‌آملی دیدار می‌کنند

گروه مؤسسات قرآنی مردم‌نهاد: به همت اتحادیه تشکل‌‌های قرآن و عترت کشور فعالان قرآنی استان تهران 11 شهریورماه با آیت‌الله‌العظمی جوادی‌آملی دیدار می‌کنند.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، به همت اتحادیه تشکل‌های قرآن و عترت کشور فعالان قرآنی استان تهران پنجشنبه، 11 شهریورماه با آیت‌الله‌العظمی جوادی‌آملی، مرجع عالیقدر شیعه در روستای احمدآباد شهرستان دماوند دیدار می‌کنند.
بر اساس این گزارش، در این دیدار که به همت اتحادیه تشکل‌های قرآن و عترت استان تهران برنامه‌ریزی شده است، مؤسسات و فعالان قرآنی استان تهران حضور خواهند داشت و ضمن دیدار با این عالم، از بیانات و نظرات ایشان در حوزه تفسیر، ترجمه و سبک زندگی قرآنی بهره‌مند خواهند شد.
گفتنی است؛ این اردوی یک‌روزه که ویژه مؤسسات قرآنی استان تهران است، با اقامه نماز ظهر و عصر به امامت آیت‌الله جوادی‌آملی همراه خواهد بود.
مدیران مؤسسات قرآنی که علاقه‌مند به حضور در این اردوی فرهنگی هستند، لازم است، نام و نام خانوادگی، نام مؤسسه و نیز شماره تماس خود را به شماره 88953349 داخلی 20 اعلام کنند.
یادآور می‌شود، مدیران مؤسسات قرآنی می‌توانند به همراه یک نفر از فعالان قرآنی استان تهران در این دیدار اردوی یک روزه حضور یابند.
گفتنی است؛ علاقه‌مندان جهت عزیمت به روستای احمد آباد دماوند، لازم است روز پنج‌شنبه، 11 شهریورماه، رأس ساعت 9 صبح در محل اتحادیه تشکل‌های قرآن و عترت کشور واقع در تهران، میدان ولی عصر(عج)، بلوار کشاورز، روبروی بیمارستان پارس، پلاک 164 حضور بهم رسانند.
captcha