اساتید قرآن استانی ستاره‌های ناشناخته هستند
کد خبر: 3525799
تاریخ انتشار : ۰۶ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۶:۲۹

اساتید قرآن استانی ستاره‌های ناشناخته هستند

گروه فعالیت‌های قرآنی: استاد برجسته قرآنی و داور سی‌ونهمین دوره مسابقات قرآنی آذربایجان‌شرقی با بیان اینکه اساتید برجسته و بنامی در استان وجود دارد، گفت: ولی متأسفانه توجهی به این اساتید نمی‌شود و در حالت گمنامی و ناشناخته هستند.

مجیدباوردی، استاد برجسته قرآنی و داور سی‌ونهمین دوره مسابقات قرآنی در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از آذربایجان‌شرقی اظهار کرد: نکات برجسته و ویژه‌ای در این دوره از مسابقات وجود داشت که یکی از آن‌ها حضور جوانان در این عرصه الهی بود.

وی ادامه داد: متسابقین نسبت به سال‌های قبل بسیار پیشرفت کرده‌اند که نشان‌دهنده توجه و گسترش قرآن در بین جوانان است.

باوردی با بیان اینکه افرادی نیز وجود داشتند که نه‌تنها پیشرفت نکرده بلکه پسرفت نیز داشته‌اندف تصریح کرد: برخی از این افراد به حرف اساتید و مربیان خود گوش فرا نمی‌دهند؛ از این رو دچار مشکلات عدیده‌ای در این زمینه می‌شوند.

وی خاطرنشان کرد: برخی از افراد با ذهنیت صوت و لحن خوب در مسابقات شرکت می‌کنند و به تجوید توجهی ندارند و این باعث عدم کسب امتیاز در آن‎ها می‌شود.

داور این دوره از مسابقات یادآور شد: در استان کلاس‌های رفع اشکال برای تمامی برگزیدگان شهرستان‌ها برپا شد که متاسفانه استقبال خوبی از این کلاس صورت نگرفت.

وی افزود: برخی از متسابقین گمان می‌کنند اساتید استان‌های دیگر بهتر از اساتید استان خودمان هستند در حالی‌که استان آذربایجان‌شرقی غنی از اساتید برجسته قرآنی در سطح بین‌المللی هستند که ستاره‌های ناشناخته در استان مانده‌اند.

captcha