نگرانی دشمنان انقلاب اسلامی از ترویج فرهنگ پاسداری در جامعه است
کد خبر: 3525808
تاریخ انتشار : ۰۶ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۶:۵۸
غیاثی:

نگرانی دشمنان انقلاب اسلامی از ترویج فرهنگ پاسداری در جامعه است

گروه اجتماعی: فرمانده سپاه فجر فارس گفت: نگرانی اساسی دشمنان انقلاب اسلامی توسعه و ترویج نگرش و فرهنگ پاسداری در جامعه است، اگر می‌خواهیم مسیر تعالی را طِی کنیم، حتماً باید حول محور ولایت حرکت کنیم.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایكنا) از فارس، سردار سیدهاشم غیاثی، فرمانده سپاه فجر فارس امروز، 6 شهریور در دیدار با جمعی از پاسدار و كاركنان این سپاه با بیان اینکه وظیفه اصلی سپاه پاسداران حفاظت و حراست از انقلاب اسلامی است، گفت: برای تحقق این وظیفه در مرتبه عالی باید دو مؤلفه پارسایی و پایداری را سرلوحه اعمال خود در زندگی شخصی و تشکیلاتی قرار دهیم.
وی افزود: خودسازی معنوی و ارتباط با اساتید برتر اخلاق پیش نیازهای دستیابی به پارسایی هستند و اگر فردی به مولفه پارسایی دست پیدا کرد در فراز و نشیب مسیر حرکت نیز پایداری خواهد کرد.
فرمانده سپاه فجر فارس با تصریح اینکه باید در راستای تعمیق معنویت در سپاه پاسداران و بسیج حرکت کنیم، گفت: رشد و تعالی سپاه پاسداران در گرو معنویت این نهاد انقلابی است، سپاه پاسداران قلب انقلاب اسلامی و تکیه‌گاه نهضت‌های مقاومت اسلامی در خارج از کشور است.
وی با تأکید بر اینکه هراس استکبار جهانی از معنویت و خلوص سپاه پاسداران است، گفت: نگرانی اساسی دشمنان انقلاب اسلامی توسعه و ترویج نگرش و فرهنگ پاسداری در جامعه است، اگر می‌خواهیم مسیر تعالی را طِی کنیم حتماً باید حول محور ولایت حرکت کنیم.
غیاثی با بیان اینکه تقویت بصیرت و تحلیل شرایط روز دو موضوع مهم برای پاسداران هستند، گفت: پاسداران باید با روحیه بسیجی و امید به آینده در میدان حضور داشته باشند، از خداوند بخواهیم خدمت در سپاه را وسیله تقرب الهی برایمان قرار دهد.
وی با اشاره به اینکه همواره باید آمادگی خود را در برابر حوادث پیش‌بینی نشده تقویت کنیم، افزود: انضباط کاری شاخصه اصلی موفقیت در مأموریت‌های یک سازمان است، اگر برنامه، ساختار و منابع فراهم باشند اما انضباط کاری نباشد موفقیت به‌دست نخواهد آمد.
فرمانده سپاه فجر فارس اظهار کرد: افزایش کیفیت و اثرگذاری برنامه‌ها، فعال‌سازی بدنه کارشناسی نواحی و اقشار بسیج و توجه بیشتر به پایگاه‌ها و حوزه‌های مقاومت بسیج مورد توجه مسئولان ستاد سپاه فجر فارس قرار بگیرد.
captcha