برگزاری اختتامیه جشنواره قرآنی، فرهنگی و ورزشی کارکنان کمیته امداد کردستان
کد خبر: 3525819
تاریخ انتشار : ۰۶ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۸:۱۷

برگزاری اختتامیه جشنواره قرآنی، فرهنگی و ورزشی کارکنان کمیته امداد کردستان

گروه فعالیت‌های قرآنی: مراسم اختتامیه جشنواره قرآنی، فرهنگی و ورزشی کارکنان کمیته امداد استان کردستان با معرفی تیم‌ها و نفرات برتر برگزار شد.

 به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از کردستان، قنبر موسی‌نژاد، مدیرکل کمیته امداد استان کردستان امروز، ششم شهریورماه  در مراسم اختتامیه جشنواره قرآنی، فرهنگی، ورزشی کارکنان کمیته امداد کردستان که در محل اردوگاه علی ابن ابی طالب (ع)  و به مناسبت گرامی داشت هفته دولت برگزار شد، ضمن تبریک به برگزیدکان این دوره از جشنوراه اظهار کرد: این جشنواره برای چهارمین سال و با استقبال و مشارکت خوب ۲۴۰ نفر از کارکنان این نهاد برگزار شد.

وی افزود: امید است برگزاری این برنامه‌ها با تقویت روحیه و سلامت جسمی و نشاط همکاران زمینه و بستر خدمت‌رسانی بیشتر و تکریم ایتام و نیازمندان فراهم شود و بستری مهیا شود تا نتایج بهتری را در محیط کاری شاهد باشیم.

لازم به ذکر است؛ این جشنواره با حضور ۲۴۰ نفراز کارکنان و درهشت رشته ورزشی فوتسال، طناب کشی، شطرنج، شنا، دارت، مچ اندازی، فوتبال دستی ، تنیس روی میز و دو رشته قرآنی شامل قرائت و ترتیل برگزار شد که به مدت سه روز ادامه داشت،  در این مراسم از تیم ها و نفرات برتر تقدیر شد.

اسامی نفرات برتر رشته قرآنی رتبه اول منصور حسین‌زاده از دفتر استان، رتبه دوم رسول نیاز از شهرستان بیجار و سیداحمد حسینی‌سیور از شهرستان سروآباد معرفی شدند.

تیم‌های برتر در رشته ورزشی فوتسال شهرستان بیجار رتبه اول ، منطقه یک سنندج رتبه دوم و شهرستان دیواندره رتبه سوم این بخش از رقابتها را کسب کرد.

رشته ورزشی تنیس روی میز با کسب رتبه اول توسط  فرزین فلاحیان از کارکنان منطقه دو سنندج، سلیم مجید زاده از شهرستان بانه رتبه دوم، بهاء ادین فتاحی از کارکنان منطقه یک سنندج با کسب رتبه سوم به پایان رسید و در رشته ورزشی شطرنج نظام الدین مولانایی از پرسنل منطقه یک سنندج رتبه اول، محسن مجیدی از دفتر استان رتبه دوم و آزاد زاهدی از دفتر استان رتبه سوم را در این رشته کسب کرد.

نفرات برتر رشته ورزشی دارت در بخش آقایان، پرویز یوسفی از دفتر استان رتبه اول، صدیق گویلیان  از دفتر استان رتبه دوم، آزاد زاهدی از دفتر استان  رتبه سوم و در بخش بانوان نیلوفر داوردان از منطقه دو سنندج رتبه اول، فریبا خلیلی از منطقه یک سنندج رتبه دوم و سهیلا به آفرید از منطقه دو سنندج رتبه سوم این رقابت‌ها را کسب کرد.

نفرات برتر در رشته ورزشی شنا فرشاد نجفی از دفتر استان رتبه اول، غلامرضا آرامش از منطقه دو سنندج رتبه دوم و شفیع صالحی از شهرستان سروآباد رتبه سوم این دور از رقابت‌ها را از آن خود کرد.

تیم های برتر رشته ورزشی طناب کشی تیم الف دفتر استان رتبه اول و شهرستان قروه رتبه دوم را دریافت کرد و در رشته ورزشی فوتبال دستی ناصر ساعدی از دیواندره، حسین سلیمی از دفتر استان و صادق فاتحی از دفتر استان به ترتیب رتبه‌های اول تا سوم را کسب کردند و در رشته ورزشی مچ اندازی در بخش سنگین وزن غلامرضا عظیمی  از شهرستان سقز رتبه اول و در بخش زیر ۱۰۰ کیلو  رمضان کوماسی از شهرستان بیجار رتبه دوم این  رقابت‌ها را کسب کرد.

captcha