افتتاح بزرگترین مدرسه خیرساز شهرستان تکاب
کد خبر: 3526121
تاریخ انتشار : ۰۷ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۷:۵۵
در پنجمین روز از هفته دولت صورت گرفت:

افتتاح بزرگترین مدرسه خیرساز شهرستان تکاب

گروه اجتماعی: آموزشگاه 6 کلاسه خیرساز مجتمع پویازرکان آقدره با اعتباری بیش از 10 میلیارد ریال افتتاح شد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن (ایکنا) از آذربایجان‌غربی، یحیی علی پناه  مدیر آموزش و پرورش شهرستان تکاب با اعلام این خبر گفت : مجتمع پویا زرکان آقدره تاکنون 22 کلاس درس در سطح روستاهای شهرستان احداث نموده است .
وی در آیین افتتاح آموزشگاه خیرساز مجتمع پویازرکان آقدره ضمن تبریک هفته دولت و گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر افزود : در هفته دولت سال 1393 کلنگ احداث آموزشگاه خیر ساز 6 کلاسه مجتمع پویا زرکان به زمین زده شد که با توجه به اقلیم خاص منطقه ، در مدت 10 ماه کاری عملیات عمرانی مدرسه انجام پذیرفت و امروز شاهد بهره برداری آن هستیم .
مدیر آموزش و پرورش شهرستان تکاب اظهار کرد : این آموزشگاه در زمینی به مساحت 4000 متر مربع در 6 کلاس درس با زیربنایی به مساحت 660 متر مربع ساخته شده است که دانش آموزان دوره اول متوسطه روستاهای همجوار در آن به تحصیل مشغول خواهند شد.
علی پناه تاکید کرد: مدرسه 100 درصد خیرساز مجتمع پویازرکان با اعتباری بیش از 10 میلیارد ریال توسط مجتمع پویا زرکان آقدره احداث شده است و توسط اداره کل نوسازی ، توسعه و تجهیز مدارس استان مورد تجهیز قرار گرفت .
فریبرز اسماعیل زاده  مدیر کل نوسازی ، توسعه و تجهیز مدارس استان ضمن تشکر از خیرین مدرسه ساز در احداث واحدهای آموزشی گفت: بی شک در صورت عدم حمایت خیرین مدرسه ساز ، دولت به تنهایی نمی توانند نیاز کشور به تامین مدارس جدید و استاندارد را برای آتیه سازان این کشور فراهم آورد و حضور خیرین در توسعه فضاهای آموزشی شهرستان تکاب نیز نمونه بارزی از فعالیت چشمگیر خیرین مدرسه ساز در سطح استان است.

وی افزود : با روند رو به رشد توجه مجامع خیرین مدرسه ساز در سطح استان ، قطعا در آینده نزدیک تمامی مدارس قدیمی و مستهلک استان در کنار اعتبارات دولتی نوسازی و به روز خواهند شد.
گفتنی است در این مراسم ، مدیرعامل مجتمع پویا زرکان و مسئول عمرانی مجتمع به بیان گزارشی از عملکرد مجتمع پویازرکان آقدره در احداث مدارس خیرساز در سطح روستاهای شهرستان به خصوص آموزشگاه 6 کلاسه خیرساز مجتمع پویا زرکان پرداختند.
captcha