گلایه‌ سیدمصطفی حسینی از بی‌مهری‌ها
کد خبر: 3526581
تعداد نظرات: ۴ نظر
تاریخ انتشار : ۰۹ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۳:۲۶

گلایه‌ سیدمصطفی حسینی از بی‌مهری‌ها

گروه فعالیت‌های قرآنی: قاری بین‌المللی کشورمان با گلایه از بی‌مهری‌های سازمان اوقاف و امور خیریه گفت: حرف‌های برخی افراد فقط رنگ شعار دارد.

سید مصطفی حسینی، قاری بین‌المللی کشورمان در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از قزوین، با بیان اینکه بخش بسیاری از مسائل مادی سفر مالزی هنوز حل نشده است، گفت: بی‌مهری‌های زیادی توسط سازمان اوقاف دیده‌ایم.
وی با بیان اینکه سازمان اوقاف تنها هزینه بلیط هواپیما را پرداخت کرده است، افزود: همه هزینه‌ها ، حتی هزینه عوارض خروج از کشور نیز توسط ما انجام شده و این در حالی است که وظیفه پرداخت این هزینه‌ها با این سازمان بوده است.
حسینی ادامه داد: اگر هزینه هواپیما را از بقیه هزینه‌ها جدا کنیم باید بگوییم که با هزینه شخصی خودمان عازم سفر به مالزی شدیم.
وی عنوان کرد: در ماه مبارک رمضان هم از سوی سازمان اوقاف برنامه ریزی برای قرائت ما در تهران صورت گرفت که حتی این سفرها نیز با هزینه شخصی بنده انجام شد.
این قاری برجسته کشورمان با بیان اینکه اصلا مسایل مادی مطرح نیست ، بیان کرد: مسئله اصلی بی توجهی ، نیاز به احترام متقابل و خوش قولی است که باید همه آن را در نظر بگیریم.
وی تأکید کرد: بیشتر مسائلی که از سوی مسئولین در سازمان اوقاف و امور خیریه مطرح می شود رنگ شعار به خود گرفته و این نکته مهمی است که امیدوارم روزی رفع شود.
سید مصطفی حسینی با اشاره به برگزاری جلسه آسیب‌شناسی مسابقات قرآن مالزی نیز اصافه کرد: در جلسه روز گذشته برخی از کارشناسان بزرگوار در ادعایی عجیب معتقدند که هیچ اعمال نظری از سوی داوری در این مسابقات صورت نگرفته است.
وی گفت: نکته عجیب برای من در این مطلب این است که چگونه می توان بدون در نظر گرفتن خیلی از مسایل و فقط با یک سابقه تاریخی بسیار قدیمی اینگونه نظر داد و معتقد بود که این حق قاری ایرانی بوده که در این مسابقات چهارم شده است.
قاری بین‌المللی کشورمان در پایان یادآور شد: به نظر بنده جمهوری اسلامی نیز باید به مانند مصر در اعتراض به این اعمال نظر داوران مالزیایی چند سال هرچند کوتاه از اعزام قاری و حافظ به این مسابقات خودداری کند.
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۵/۰۶/۰۹ - ۱۶:۲۴
1
1
برادر گلم از شما بعیده که گله کنی
مگه ما ورزشکاریم یا آرتیستیم یا وزنه سیاسی هستیم؟
یادت باشه وقتی پیامبر ص از مهجوریت قران گله میکنن بزعم ناقص و ضعیف بنده شامل حال قاری قران هم میشه
ما باید اجرمونو اون دنیا بگیریم
این دنیا دنبالش نباش ....
اصولا ماقاریا نباید مطرح بشیم و الگو باشیم و در رفاه باشیم چون جوونا رو منحرف میکنیم
الگو باید فلان ورزشکار ابرو گرفته یا خواننده .... بشه
حرص نخور عزیزم .همینکه پول بلیط رو دادن خدارو شاکرباش
مسعود لطفی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۵/۰۶/۰۹ - ۲۱:۳۸
0
1
چرا حق گله کردن نداره برادر من؟اتفاقا مهجوریت قران دقیقا همین هست ک ب قاریش حتی کوچکترین اهمیتی هم نمیدن....در ضمن گله گی آقای حسینی اصلا از لحاظ مادیش نبود از این نظر گفتن ک باید ب قاری قران اهمیت داده بشه انتظار کاملا ب جایی ام هست چون الان ما داریم دقیقا برعکس این امر رو مشاهده میکنیم
ali
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۵/۰۶/۰۹ - ۲۲:۵۴
0
1
واقعا جای تاسف داره واسه مسؤلین قرانی این کشور
بنده خدا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۵/۰۶/۱۰ - ۱۰:۱۱
0
1
باسلام.سید مصطفی جان،اینا همه حق تو بوده.متاسفم برای اوقاف!که همیشه و همه جا فقط قول و شعار میده!در عمل هیچ اتفاق خاصی نمیفته.
captcha