درخشش حافظان شعبه رسالت جامعةالقرآن در المپیاد عروج
کد خبر: 3526649
تاریخ انتشار : ۰۹ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۵:۴۵

درخشش حافظان شعبه رسالت جامعةالقرآن در المپیاد عروج

گروه مؤسسات قرآنی مردم‌نهاد: حافظان دوره آزمایشی حفظ تخصصی یکساله شعبه رسالت جامعةالقرآن الکریم در دومین مرحله المپیاد قرآنی ـ علمی عروج خوش درخشیدند.

منیر روحی، مسئول روابط عمومی جامعةالقرآن الکریم و اهل‌ البیت(ع) استان تهران در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، ضمن بیان این مطلب گفت: المپیاد قرآنی ـ علمی عروج ویژه داوطلبان حفظ تخصصی یکساله قرآن کریم 96-95 است که در اجزاء چهار و 18 قرآن در سه بخش حفظ شفاهی، حفظ کتبی و مفاهیم کتبی برگزار شد.
وی با اشاره به اینکه هر کدام از این آزمون‌ها امتیازاتی دارند که نمره کلی از مجموع این سه امتیاز به‌دست می‌آید، عنوان کرد: سه نفر از حافظان شعبه رسالت جامعةالقرآن چون غزاله بیات، زهرا‌سادات روحانی، فاطمه شاه‌محمدی موفق به کسب امتیاز 100 شدند و همچنین در بخش آقایان نیز علی لندرانی از شعبه نامجو و حسین خورشیدی از استان البرز شعبه کرج موفق به کسب امتیاز 100 و رتبه نخستی شدند.
روحی تصریح کرد: همچنین رتبه دوم را به صورت مشترک مریم‌سادات جلالی و فاطمه ملایی و فاطمه ملکوتی از شعبه رسالت با کسب امتیاز 99/75 از آن خود کردند و رتبه سوم را نیز فائزه اردستان از شعبه رسالت با امتیاز 99/50 و محمدمهدی طاهری سلطانی از شعبه نامجو با کسب امتیاز 99/50 به‌دست آورد.
مسئول روابط عمومی جامعةالقرآن الکریم و اهل‌ البیت(ع) استان تهران با تأکید بر اینکه رقابت در این دوره خیلی نزدیک بود، اظهار کرد: همچنین در آزمون جزء 18 قرآن کریم که در بخش آقایان اجرا شد به ترتیب سیدامیر مهدی عبادی از رباط کریم با کسب امتیاز 100، رتبه نخست، سعید پیله‌ور از شعبه نامجو و مرتضی نگاری از رباط کریم با کسب رتبه 99 به صوت مشترک حائز مقام دوم و رتبه سوم به حسین درویشی با کسب امتیاز 98 از رباط کریم رسید.
روحی ادامه داد: همچنی در بخش آزمون حفظ شفاهی 17 نفر از شعبه رسالت بانوان چون غزاله بیات، زهرا سادات روحانی، فاطمه شاه‌محمدی، مریم جلالی، فاطمه ملایی، فاطمه ملکوتی‌خواه، فاطمه اردستانی، مطهره روستایی، فاطمه آزاد، فاطمه آقایی، مهسا افراسیابی، یاسمن حاجی قربانی، زهرا ترجمان، فرشته توحیدی‌نژاد، زهرا رضایی و فاطمه قچاوند و زهرا نادری موفق به بالاترین رتبه شدند.
وی افزود: همچنین در این رشته در بخش آقایان نیز علی لندرانی از شعبه نامجو، حسین خورشیدی از استان البرز شعبه کرج، محمدمهدی طاهری سلطانی از شعبه نامجو و سید امیرمهدی عبادی از استان البرز شعبه کرج به‌عنوان منتخبان شناخته شدند.
روحی اضافه کرد: زینب نمدی، ضحی میوند، زهرا بهطلب، فاطمه ابراهیمی و زهرا فخرایی از شعبه امام حسین(ع) و فاطمه ملکی،  مرضیه‌سادات بنی‌هاشم، فاطمه ملکوتی و فاطمه مددیان از شعبه رسالت امتیاز 10 را در بخش حفظ  کتبی به‌دست آوردند و در بخش آقایان نیز نیما یوسف‌خانی از استان البرز شعبه کرج، محمدرضا اسدی، حسین درویش، مصطفی باقری، مرتضی نگاری از رباط‌کریم و مجتبی احمدی از ورامین، محسن فرحزاد از ورامین،  سید حمیدر ضا علوی از شعبه ورامین، محمدحسین حسنی از شعبه نامجو، سیدعلی حسینی، میلاد خادم، محمد طاهری از شعبه نامجو و امیرحسین جلیلی از استان البرز شعبه کرج رتبه‌های برتر را کسب کردند.
وی گفت: در بخش مفاهیم کتبی نیز زهرا مباشر از شعبه امام حسین(ع)، اکرم‌سادات قوامی، کیمیا صادقی، مهناز زمانی، سمیه نایبی، فاطمه عباسی، سیده‌فاطمه محمودی و مهتاب نعیمی از شعبه رسالت و محمد سعادتی، حسین سلطانیان و محمدطاها از استان البرز شعبه کرج، محمد زارعی و علی بابایی از رباط کریم، محمدرضا بهبودی، سعید پیله‌ور و محمدعلی گلیان از شعبه نامجو و مهدی اردلانی و امیرحسین جلیلی از استان البرز شعبه کرج به‌عنوان حائزین رتبه شناخته شدند.
captcha