معرفی اجرای موفق لیگ حافظان قرآن مازندران به‌عنوان الگو در کشور
کد خبر: 3528264
تاریخ انتشار : ۱۶ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۴:۲۶
حسینی مطرح کرد:

معرفی اجرای موفق لیگ حافظان قرآن مازندران به‌عنوان الگو در کشور

گروه فعالیت‌های قرآنی: رئیس مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف و امور خیریه کشور بر لزوم حمایت از لیگ حافظان قرآن کریم مازندران تأکید کرد و گفت: اجرای موفق لیگ حافظان قرآن مازندران می‌تواند به عنوان یک الگو در کشور معرفی شود.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمصطفی حسینی، رئیس مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف و امور خیریه کشور در حاشیه سی و نهمین دوره مسابقات استانی قرآن کریم اوقاف مازندران در جمع خبرنگاران گفت: مسابقات قرآن کریم موجب ایجاد فضای قرآنی در جامعه می‌شود و باید از سوی همه مسئولان تقویت شود.

وی لیگ قرآن را حلقه مفقوده مسابقات قرآنی در جامعه دانست و اظهار کرد: مسابقات فصلی قرآن باید برنامه‌ریزی و اجرا شود که در حال حاضر در قالب لیگ در مازندران برگزار خواهد شد.

رئیس مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف و امور خیریه کشور با اشاره به اینکه در گذشته اقداماتی در کشور برای برگزاری مسابقات تیمی انجام شد، افزود: در حال حاضر نیازمند توجه و برنامه‌ریزی دقیق‌تر و هدفمندتر در راستای برگزاری مسابقات لیگ قرآن کریم هستیم.

این مسئول بیان کرد: در شهر مقدس قم به صورت ابتکاری یک سری از برادران در حال برگزاری مسابقات حفظ نهج‌البلاغه هستند که این اقدام ارزشمند است و باید از اینگونه فعالیت‌ها حمایت شود.

حسینی با اشاره به برگزاری لیگ حافظان قرآن کریم از سوی جمعی از بانوان حافظ قرآن کریم در مازندران، گفت: برگزاری لیگ قرآنی اقدام بسیار خوب است و فضای رقابت را بسیار زنده نگه می‌دارد.

وی با بیان اینکه برگزاری لیگ حافظان قرآن کریم موجب پویایی فضای قرآنی کشور می‌شود، عنوان کرد: در این مسابقات حافظان قرآن در یک فضای رقابتی قرار می‌گیرند که در جریان قرآنی کشور مؤثر و ارزشمند است.

رئیس مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف و امور خیریه کشور بر لزوم حمایت از لیگ حافظان قرآن کریم استان مازندران تأکید کرد و افزود: اجرای موفق لیگ حافظان قرآن کریم مازندران می‌تواند به عنوان یک الگو در کشور معرفی شود.

وی با بیان اینکه آماده برگزاری نشست همفکری و انتقال تجربیات در خصوص برگزاری لیگ حافظان قرآن کریم هستیم، گفت: لیگ حافظان قرآن کریم حرکتی ارزشمند و نوپا است که باید از سوی نخبگان قرآنی حمایت شود.

captcha