جلسه شورای دانشگاه علوم و معارف قرآن کریم برگزار می‌شود
کد خبر: 3529874
تاریخ انتشار : ۲۳ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۲:۱۵

جلسه شورای دانشگاه علوم و معارف قرآن کریم برگزار می‌شود

گروه دانشگاه: اولین جلسه شورای دانشگاه علوم و معارف قرآن کریم به زودی برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، به نقل از ایحاء، حجت‌الاسلام والمسلمین عبداللهی، مدیر طرح و برنامه دانشگاه علوم و معارف قرآن کریم با اعلام این خبر اظهار کرد: شورای دانشگاه علوم و معارف قرآن کریم به عنوان دومین رکن سیاست‌گذاری پس از هیأت امنا است که رسالت تنظیم سیاست و برنامه‌ریزی‌های کلان جاری دانشگاه بر اساس سیاست‌های کلان مصوب هیأت امنا را بر عهده دارد.

وی افزود: این شورای راهبردی متشکل از اعضای هیأت رئیسه، 3 نفر از رؤسای دانشکده‌های علوم قرآنی و 2 نفر به نمایندگی از اعضای هیأت علمی است و شوراهای تخصصی هریک از معاونت‌ها نیز برای بسترسازی علمی و کارشناسانه موضوعات مطرح در دانشگاه، این شورا را یاری می‌رسانند.

حجت‌الاسلام عبداللهی در خصوص وظایف این شورا نیز گفت: بررسی دوره‌ها و رشته‌های آموزشی ، روش‌های تعامل دانشگاه با مراکز علمی ملی و بین‌المللی ، بررسی امکانات علمی ، برنامه‌ریزی پذیرش دانشجو در مقاطع مختلف ، اخذ و بررسی گزارش تحلیلی ارائه شده از بخش‌های مختلف دانشگاه ، ارزیابی کلی عملکرد دانشگاه و بررسی و تصویب برنامه‌های پیشنهادی شوراهای تخصصی معاونت‌ها از جمله وظایف شورای دانشگاه محسوب می‌شود.

مدیر طرح و برنامه دانشگاه علوم و معارف قرآن کریم در پایان اظهار کرد : اولین نشست تخصصی این شورا به زودی و در چند روز آینده با حضور اعضا در سازمان مرکزی دانشگاه برگزار می‌شود.

captcha