انتشار فراخوان ناشران برای حضور در نمایشگاه تخصصی «کتاب عاشورا»
کد خبر: 3530694
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۷ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۲:۱۳

انتشار فراخوان ناشران برای حضور در نمایشگاه تخصصی «کتاب عاشورا»

گروه ادب: مؤسسه نمایشگاه‌های فرهنگی ایران از انتشار فراخوان ناشران برای حضور در نمایشگاه تخصصی «کتاب عاشورا» خبرداد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) به نقل از روابط عمومی مؤسسه نمایشگاه‌های فرهنگی ایران، اولین نمایشگاه تخصصی «کتاب عاشورا» با حمایت معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و با همکاری مؤسسه نمایشگاه‌های فرهنگی ایران و مجموعه فرهنگی شهدای انقلاب اسلامی(سرچشمه) از 5 تا 11 مهرماه برگزار خواهد شد.

در این فراخوان از همه ناشران دعوت شده است جهت ثبت‌­نام از 25 تا 30 شهریورماه با توجه به موضوعات و شرایط مندرج، به آدرس اینترنتی register.tibf.ir مراجعه کنند. نحوه اختصاص غرفه به ناشران داشتن 30 عنوان کتاب مرتبط (به طور مستقل یا با احتساب نمایندگی‌های اخذ شده) اعلام شده و در غیر این صورت کتاب‌های متقاضیان در بخش فروش متمرکز عرضه خواهد شد.

در ادامه این فراخوان به موضوعات و عنوان کتاب‌های قابل نمایش اشاره شده است. این عناوین شامل امام حسین(ع) و عاشورا، نهضت حسینی، امام حسین(ع) و یاران و اصحاب، هفتاد و دو تن، امام حسین(ع) فرزندان و خانواده، سیره اهل بیت و ائمه معصومین(ع)، تاریخ اسلام، اصحاب کساء، مناسک و مراسم و آئین‌­های عاشورا، تاریخ تشیع، تحریفات و خرافات عاشورا، تعزیه، اربعین و کتاب‌های مرتبط است.

این نمایشگاه از 5 تا 11 مهرماه از ساعت 10 صبح تا 8 شب در محل میدان بهارستان، خیابان شهید مصطفی خمینی، کوچه نظامیه، کوچه صیرفی­‌پور، مجتمع شهدای انقلاب اسلامی (سرچشمه) برپا است.

ناشران برای اطلاعات بیشتر می‌توانند با شماره تلفن‌های 66415608-66415490 ستاد برگزاری نمایشگاه تماس برقرار کنند.

انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۵/۰۶/۳۱ - ۱۱:۴۸
0
0
حضور در این نمایشگاه برای ناشران نتایج خوبی به همراه خواهد داشت و سطح آگاهی و دانش‌ آنها را در زمینه عاشورا بالا می‌برد
captcha