دبیر علمی و اعضای هیئت علمی نهمین جایزه ادبی جلال آل‌احمد منصوب شدند
کد خبر: 3531098
تاریخ انتشار : ۲۸ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۳:۴۲
در احکامی جداگانه از سوی وزیر ارشاد؛

دبیر علمی و اعضای هیئت علمی نهمین جایزه ادبی جلال آل‌احمد منصوب شدند

گروه ادب: دبیر علمی نهمین جایزه ادبی جلال آل‌احمد و اعضای هیئت علمی این جایزه در احکامی جداگانه از سوی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی منصوب شدند.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) به نقل از مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، علی جنتی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، در حکمی منیژه آرمین را به عنوان دبیر علمی نهمین جایزه ادبی جلال آل‌احمد منصوب کرد.
در بخشی از این حکم آمده است: «نظر به پیشنهاد معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و با توجه به سوابق و تجارب ارزنده سرکار عالی در زمینه ادبیات داستانی به موجب این حکم به عنوان دبیر علمی نهمین جایزه ادبی جلال آل احمد منصوب می‌شوید.»
براساس این گزارش، در احکامی دیگر از سوی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، ابراهیم زاهدی‌مطلق،محمد حسین جعفریان، محمدرضا جوادی یگانه، ابوتراب خسروی و حجت الاسلام والمسلمین محمدرضا زائری، مجید قیصری، محمد سرور مولایی و احمد دهقان نیز به عنوان اعضای هیئت علمی نهمین جایزه ادبی جلال آل‌احمد منصوب شدند.
در بخشی از این احکام آمده است: «با عنایت به مراتب علمی، فرهنگی و ادبی و تجارب ارزنده جنابعالی به پیشنهاد معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و تصویب هیئت امنای جایزه ادبی جلال آل‌احمد، به موجب این حکم به عنوان عضو هیئت علمی نهمین جایزه ادبی جلال آل‌احمد» منصوب می‌شوید.»
 
captcha