گزارشی از مجموعه فعالیت‌های انجام شده به مناسبت هفته دفاع مقدس در شیروان
کد خبر: 3532449
تاریخ انتشار : ۰۳ مهر ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۱

گزارشی از مجموعه فعالیت‌های انجام شده به مناسبت هفته دفاع مقدس در شیروان

کانون خبرنگاران نبأ: مجموعه فعالیت‌هایی از جمله برگزاری نمایشگاه‌های تصویری و نمایشگاه کتاب به مناسبت هفته دفاع مقدس در شهرستان شیروان انجام شده است.

به گزارش کانون خبرنگاران ایکنا، نبأ، مجموعه فعالیت‌هایی از جمله برگزاری نمایشگاه‌های تصویری و نمایشگاه کتاب به مناسبت هفته دفاع مقدس در شهرستان شیروان انجام شده است.
نمایشگاه تصویری عهدملائک در شیروان درحال برگزاری است
 سیدخلیل حسینی، مسئول هیئت امنای آستان مقدس حمزة الرضا(ع) شهر زیارت شیروان گفت: تصویری عهد ملائک در قالب 16 پوستر در محل ورودی این آستان جهت استفاده زائرین، مجاورین و خادمین حرم نصب شده است.
حسینی در ادامه گفت: آخرین دعوت، سوار بر بال ملائک، غدیر منتظر است، حق خدا و رسول(ص)، پیروزی جدید، زمینه‌سازی ،32 سال هیچ، بعد از من، باری گران بر دوش، دین کامل می‌شود، تاج گذاری، شک‌کننده درباره ما، عهد ماندگار، پیام‌رسان باشیم عناوین این نمایشگاه است.
وی افزود: این نمایشگاه تصویری صبح و عصر و تا پایان ماه ذی‌الحجه و در طول ساعات باز بودن درب ورودی آستان مقدس حمزة‌الرضا(ع) دایر است.
یادآور می‌شود، این نمایشگاه تصویری توسط معاونت فرهنگی و اجتماعی سازمان اوقاف و امور خیریه کشور تهیه، تنظیم و منتشر و با همکاری هیئت امنای این آستان مقدس نیزجهت استفاده عموم برگزار شده است.
ایستگاه صلواتی و نمایشگاه تصویری دفاع مقدس در شیروان برگزار شد
همزمان با سومین روز از هفته گرامی داشت دفاع مقدس ایستگاه صلواتی و نمایشگاه تصویری شهدا و سرداران شهید در مصلای نماز جمعه شهرستان شیروان برگزار شد.
احمد قاسمیان، مسئول فرهنگی و عملیات روانی پادگان آموزشی شهید هاشمی‌نژاد شهرستان شیروان گفت: این نمایشگاه تصویری به‌منظور گرامی داشت یاد و خاطره شهدا و سرداران شهید هشت سال دفاع مقدس برگزار شد و در حاشیه برگزاری این نمایشگاه دو ایستگاه صلواتی نیز به همت نیروهای آموزشی پادگان شهید هاشمی‌نژاد شهرستان شیروان جهت پذیرایی از نمازگزاران نماز جمعه برقرار بود.
وی همچنین افزود: به مناسبت آغاز هفته دفاع مقدس نیز سه گروهان از نیروهای آموزشی این پادگان در رژه نوین در مرکز استان حضور داشته و مورد تشویق قرار گرفته‌اند.
ایجاد نمایشگاه دائمی کتاب و محصولات فرهنگی «منتظر» در شیروان
افشین وثوق، فرمانده پایگاه مقاومت بسیج امام علی(ع) مسجدحضرت امیرالمومنین(ع) گفت: این نمایشگاه با بیش از 200 عنوان کتاب با موضوعات قرآن، ادعیه، امام زمان(عج)، جبهه و جنگ، سیاسی، اجتماعی، فرهنگی، سی دی با محتواهای مختلف و نوشت افزار، کیف و تی شرت  با بیش از 20 طرح اسلامی ایرانی، پوستر و... در محل پایگاه مقاومت بسیج امام علی(ع) مسجدحضرت امیرالمومنین(ع) ایجاد شد.
وی افزود: همشهریان عزیز و دوست داران فرهنگ سبک زندگی اسلامی می‌توانند جهت تهیه کتاب و اقلام مورد نیاز خود با قیمت مناسب در طول هفته به محل پایگاه در انتهای خیابان آزادی و روزهای جمعه نیز قبل از شروع  نماز جمعه در محل درب ورودی مصلای نمازجمعه مراجعه کنند.
نمایشگاه عکس رزمندگان اسلام در شیروان برگزار شد
به مناسبت هفته دفاع مقدس نمایشگاه یک روزه عکس رزمندگان اسلام اعزامی از سپاه شیروان به جبهه‌های حق علیه باطل در محل مصلای نماز جمعه شهرستان برگزار شد.
علی قدوسیان، فرمانده پایگاه مقاومت بسیج مسجد امام خمینی (ره) گفت: این نمایشگاه عکس منتخب بیش از 800 عکس جمع‌آوری شده رزمندگان اسلام اعزامی از شهرستان شیروان به مناطق جنگی است.
قدوسیان در ادامه گفت: از بسیجیان و خانواده‌های معظم شاهد و ایثارگران درخواست می‌شود جهت ایجاد بانک تصاویر رزمندگان اسلام  عکس‌هایی را که از دوران جنگ تحمیلی در اختیار دارند به این پایگاه جهت اسکن تحویل داده تا در مناسبت‌های بعدی در قالب نمایشگاه از آنان مورد استفاده قرار گیرد.
وی افزود: این پایگاه با اعلام شماره تماس  09155864495  آماده دریافت پیشنهادات و نظرات همشهریان عزیز جهت برگزاری نمایشگاه‌های بعدی است و همچنین علاقه‌مندان به تهیه این تصاویر که در این نمایشگاه‌ها به نمایش عموم در می‌آید می‌توانند با مراجعه به این پایگاه نسخه‌ای از آن را دریافت کنند.

حسینعلی ظفری
captcha