لزوم آشنایی مربیان با روش‌های متنوع آموزش قرآن کریم
کد خبر: 3532450
تاریخ انتشار : ۰۳ مهر ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۶
عضو گروه آموزشی اداره امور قرآنی چهارمحال و بختیاری مطرح کرد:

لزوم آشنایی مربیان با روش‌های متنوع آموزش قرآن کریم

عضو گروه آموزشی اداره امور قرآنی چهارمحال و بختیاری گفت: آشنایی مربیان قرآن با روش‌ها و اصول کلاس‌داری در جذب و نشر قرآن اهمیت زیادی دارد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) فارس نوشت: تهمینه رئیسی، عضو گروه آموزشی اداره امور قرآنی چهارمحال و بختیاری  با اشاره به نکات مهم در یک تدریس مؤثر و برگزاری کلاس با نشاط قرآن کریم، اظهار کرد: آشنایی مربیان قرآن با روش‌ها و اصول کلاس‌داری در جذب و نشر قرآن‌کریم اهمیت زیادی دارد.
عضو گروه آموزشی اداره امور قرآنی چهارمحال و بختیاری گفت: مربیان باید با استفاده از روش‌ها و شیوه‌های متنوع از کلاس قرآن، تصویری زیبا و ماندگار در ذهن و خاطره  قرآن‌آموز هک کنند.
وی در ادامه افزود: مربی قرآن باید با تمام علوم قرآن را از جمله تجوید ،مفاهیم ،حدیث و روانشناسی مخاطب آشنایی داشته باشد و در حد توان از امکانات و شیوه‌های جدید آموزشی در تدریس استفاده کند.
رئیسی استفاده از سبک‌های آموزش جدید و جوان پسند را در بخش فوق برنامه کلاس لازمه کار با نسل امروزی عنوان کرد و گفت: انتقال پیام‌های قرآنی و مفاهیم دینی با روش‌های غیر مستقیم تأثیر بیشتری دارد.
وی خاطرنشان کرد: گروه آموزشی چهارمحال و بختیاری از موسسه امیرالمومنین شهر گهرو و نور دزک بازدید و ضمن ارزیابی روند آموزشی این مراکز از مدیران و مربیان این مراکز با اهدای هدایایی قدردانی کرد.

captcha