ثبت سه وقف قرآنی در اهواز
کد خبر: 3532804
تاریخ انتشار : ۰۴ مهر ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۲

ثبت سه وقف قرآنی در اهواز

گروه فعالیت‌های قرآنی: از ابتدای سال جاری تاکنون 3 وقف قرآنی از سوی مردم اهواز وقف شده که پس از مراحل قانونی این موقوفات با هدف اجرای نیات واقفان مورد استفاده قرار می‌گیرند.

حجت‌الاسلام والمسلمین حمید شویع‌نژاد، رئیس اداره اوقاف و امور خیریه اهواز در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از خوزستان، اظهار کرد:‌ از ابتدای سال جاری تاکنون 3 وقف قرآنی از سوی مردم اهواز به ثبت رسیده است.

وی با بیان اینکه در زمان مراجعه واقفان به اوقاف برای ثبت آن، با راهنمایی ما به سوی موقوفات قرآنی تشویق می شوند، گفت: این موقوفه ها شامل منزل مسکونی و زمین است که با نیت قرآنی ساخت دارالقرآن وقف شده است. ارزش ریالی این سه موقوفه بین 700 تا 800 میلیون تومان تخمین زده شده است.

شویع‌نژاد گفت: این موقوفات در منطق کوی انقلاب، مشعلی اهواز قرار دارند که پس از انجام مراحل قانونی در جهت احیای نیات واقف عمل خواهد شد تا همه مردم از امور قرآنی آن بهره مند شوند.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه اهواز همچنین پیرامون طرح حفظ قرآن این شهرستان عنوان کرد: این طرح با سهمیه 4 هزار نفر در اهواز در حال اجرا است که این تعداد ثبت نام شده اند. کلاس های آموزش این طرح در حال برگزاری است.

captcha