گردهمایی مدیران مراکز و مؤسسات قرآنی برگزار می‌شود
کد خبر: 3532871
تاریخ انتشار : ۰۴ مهر ۱۳۹۵ - ۱۳:۵۵
از سوی دارالقرآن خانه کارگر؛

گردهمایی مدیران مراکز و مؤسسات قرآنی برگزار می‌شود

گروه مؤسسات قرآنی مردم‌نهاد: گردهمایی مدیران مراکز و مؤسسات قرآنی روز پنجشنبه، هشتم مهرماه در سالن سوره حوزه هنری سازمان تبلیغات اسلامی برگزار می‌شود.

محمدصادق محسنی کبیر، مدیر روابط عمومی دارالقرآن خانه کارگر و دبیر اجرای ستاد طرح خانه قرآنیان در گفت‌و‌گو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، از برگزاری گردهمایی مدیران مراکز و مؤسسات قرآنی به همت سازمان دارالقرآن خانه کارگر طی روز پنجشنبه، هشتم مهرماه از ساعت 9:30 تا 14 خبر داد.

مدیر روابط عمومی دارالقرآن خانه کارگر با بیان اینکه این همایش در سالن سوره حوزه هنری سازمان تبلیغات اسلامی برگزار می‌شود، اظهار کرد: این گردهمایی در سه بخش برگزار می‌شود که در بخش اول، به مسئله پیگیری مطالبات قرآنیان در رابطه با بودجه قرآنی و نیز بحث بیمه فعالان قرآنی پرداخته خواهد شد.

محسنی کبیر در ادامه سخنان خود در این زمینه بیان کرد: این بخش از گردهمایی با حضور برخی از مسئولان سازمان تأمین اجتماعی جهت پیگیری موضوع بیمه فعالان قرآنی برگزار خواهد شد.

دبیر اجرای ستاد طرح خانه قرآنیان در ادامه تصریح کرد: در بخش دوم برگزاری این گردهمایی قرآنی، برنامه رونمایی از طرح ملی خانه قرآنیان با حضور مسئولان قرآنی و تنی چند از نمایندگان مجلس برگزار خواهد شد.

مدیر روابط عمومی دارالقرآن خانه کارگر در ادامه با بیان اینکه جهت توانمند‌سازی مراکز و مؤسسات قرآنی کارت اعتباری 500 میلیون ریالی جهت تجهیز مراکز و مؤسسات قرآنی فراهم شده است که همه این مراکز می‌توانند ضمن ارائه ضمانت‌های لازم جهت دریافت آن اقدام کنند، افزود: در بخش سوم و پایانی این گردهمایی قرآنی، برنامه ثبت نام برای دریافت کارت اعتباری 500 میلیون ریالی جهت تجهیز مراکز و مؤسسات قرآنی اجرا می‌شود که متقاضیان دریافت این کارت می‌توانند مراحل ثبتنام خود را انجام دهند.

captcha