ظهر دلنشین «استاد مرحوم محمد غفاری» برگزار می‌شود
کد خبر: 3532926
تاریخ انتشار : ۰۴ مهر ۱۳۹۵ - ۱۵:۵۷
در خبرگزاری ایکنا؛

ظهر دلنشین «استاد مرحوم محمد غفاری» برگزار می‌شود

کانون خبرنگاران نبأ: ظهر دلنشین «استاد مرحوم محمد غفاری» روز دوشنبه، پنجم مهرماه، ساعت 15 با حضور اساتید و پیشکسوتان قرآنی و شاگردان وی در خبرگزاری ایکنا برگزار می‌شود.

به گزارش کانون خبرنگاران ایکنا، نبأ،  مراسم ظهر دلنشین «استاد مرحوم محمد غفاری» روز دوشنبه، پنجم مهرماه، ساعت 15 با حضور اساتید برتر قرآنی کشور، سید‌محسن موسوی بلده، محمد عباسی، احمد ابوالقاسمی،  مجید زکی‌لو، هادی فروزان، سید‌محمد هاشمی و علی‌اصغر نوربالا به همت کانون خبرنگاران ایکنا، نبأ برگزار می‌شود.
محمد غفاری، نفر دوم مسابقات بین‌المللى قرآن کریم مالزى در سال 1356، کارشناس برنامه‌هاى رادیو قرآن از بدو تأسیس این رادیو و داور مسابقات مختلف قرآن کریم در سراسر کشور بود، اذان مشهور ایشان همیشه از صدا و سیما پخش مى‌شود.
وى که در خانواده اى روحانى پرورش یافته بود از همان ایام کودکى با نواى دلنشین قرآن کریم مأنوس شد و نزد پدرش قرائت قرآن را فرا گرفت، سپس در جلسه اساتید خود با فنون قرائت آشنا شد و به تلاوت قرآن در محافل مختلف در داخل و خارج از کشور پرداخت و در سال 57 به دعوت وزارت اوقاف عربستان، براى تلاوت قرآن و مناسک حج به این کشور سفر کرد و شب یازدهم در میهمانى شاه سعودى باتوجه به اینکه براى قرائت قرآن دعوت شده بود، در آن مجلس مهم حاضر نشد.
یادآور می‌شود، مراسم ظهر دلنشین «استاد مرحوم محمد غفاری» در راستای نکوداشت و تجلیل از این چهره قرآنی کشور روز دوشنبه، پنجم مهرماه، ساعت 15 در محل خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) واقع در خیابان انقلاب، خیابان قدس، خیابان بزرگمهر، پلاک 85 برگزار می‌شود.
captcha