توزیع 4000 جلد جزء سی‌ام قرآن کریم در البرز
کد خبر: 3532990
تاریخ انتشار : ۰۵ مهر ۱۳۹۵ - ۰۸:۱۳

توزیع 4000 جلد جزء سی‌ام قرآن کریم در البرز

معاون فرهنگی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه البرز از توزیع رایگان 4000 جلد جزء سی‌ام قرآن کریم در میان قرآن‌آموزان این استان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی(ایکنا)، ایسنا نوشت: حجت الاسلام «هادی شفیع‌زاده»  اظهار کرد: قران کریم سراسر نور است و روش درست زیستن را به افراد می‌آموزد و تضمین‌کننده سعادت دنیوی و اخروی انسان‌هاست.
وی آرامش و شیوه برخورد با مشکلات زندگی را از تأثیرات قرآن در زندگی برشمرد وافزود: به هر میزان انسان دستورات قرآن را در زندگی کاربردی کند به همان میزان به موفقیت و آرامش بیشتری دست می‌یابد.
این مسئول در ادامه از اجرای طرح ملی تربیت حافظان قرآن کریم در البرز سخن به میان آورد و گفت: مهم‌ترین هدف این طرح شناسایی و جذب نخبگان قرآنی است و تداوم اجرای آن گامی موثر در جهت تحقق مطالبات رهبری در تربیت 10میلیون حافظ قران کریم بشمار می‌رود.
شفیع‌زاده تصریح کرد: برای تحقق این طرح بزرگ قرآنی اداره‌کل اوقاف البرز اقدام به چاپ و توزیع رایگان 4000 جلد جزء سی‌ام قرآن کریم در میان قرآن‌آموزان این استان کرده است.
معاون فرهنگی اداره‌کل اوقاف البرز با اشاره به اقدام دو خیر قرآنی یادآور شد: 2000 جلد ازاین تعداد قرآن‌ها توسط این خیرین با نیت گرامیداشت یاد شهدای مدافع حرم تهیه شده است.

captcha