تکریم خانواده در طرح بوسه‌های آسمانی
کد خبر: 3532992
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۵ مهر ۱۳۹۵ - ۰۸:۲۸
به همت سازمان فرهنگی هنری انجام می‎شود؛

تکریم خانواده در طرح بوسه‌های آسمانی

گروه جامعه: به مناسبت فرا رسیدن روز خانواده و تکریم سالمندان، طرح بوسه‌های آسمانی برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری بین المللی قرآن(ایکنا)، بیست و پنجم ذی‌الحجه، مصادف است با تکریم قرآن کریم از سلامت معنوی خانواده اسوه اهل بیت(ع) و نزول سوره مبارکه انسان در شأن خانواده امیرالمؤمنین(ع)؛ که به همین مناسبت در تقویم جمهوری اسلامی ایران به نام «روز خانواده و تکریم بازنشستگان» نامگذاری شده است.

همزمان با این مناسبت، سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران در راستای مأموریت و وظیفه ذاتی‌اش، در روزهای ۵ و ۶ مهر ماه برنامه «بوسه‌های آسمانی» را با هدف ترویج فرهنگ تکریم والدین برگزار می‌کند و طی آن بناست مردم را به بوسه زدن مهربانانه بر دستان پدر و مادر ترغیب کند. در این طرح توجه ویژه‌ای به سالمندان و بازنشستگان صورت گرفته است.

در طرح «بوسه‌های آسمانی» که با هدف تکریم خانواده برپا می‌شود، شهروندان تهرانی می‌توانند تصویر بوسیدن دست پدر و مادرشان را به ربات تلگرامی طرح به نشانی @boosehabot بفرستند و از جوایز نفیس بهره‌مند شوند.  

چهره‌های فرهنگی مثل جمشید مشایخی به این طرح پیوسته‌اند و با انتشار پیام تصویری، جوانان را به بوسیدن دست پدر و مادر دعوت کرده‌اند.

طرح بوسه‌های آسمانی تا ۸ مهر ماه ادامه دارد و علاقه‌مندان برای دریافت اطلاعات بیشتر می‌توانند به صفحه اینستاگرام این طرح به نشانی @boosehaye_asemani مراجعه کنند.
تکریم خانواده در طرح بوسه‌های آسمانی
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۵/۰۷/۰۵ - ۱۰:۱۳
0
0
اجرای این طرح در بین خانواده و جامعه از جایگاه بالای برخوردار است
captcha