پیرغلامان نهاوندی در ماه محرم تجلیل می‌شوند
کد خبر: 3533047
تاریخ انتشار : ۰۵ مهر ۱۳۹۵ - ۱۰:۰۳

پیرغلامان نهاوندی در ماه محرم تجلیل می‌شوند

گروه اجتماعی: رئیس تبلیغات اسلامی شهرستان نهاوند از آماده‌سازی ۲۰۹ مسجد برای حضور سوگواران حسینی در مناطق مختلف این شهرستان خبر داد و گفت: تجلیل از ۲۰ پیرغلام در مهدیه برزول از برنامه‌های ماه محرم است.

حجت‌الاسلام موسی محبی، رئیس تبلیغات اسلامی شهرستان نهاوند در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از همدان، اظهار کرد: ۱۲۰ روحانی و مُبلغ در دهه اول محرم به مساجد مختلف شهری و روستایی اعزام می‌شوند.
وی با بیان اینکه ۲۴۵ هیئت مذهبی برای ایام محرم آماده شده‌اند که از این تعداد، ۳۵ هیئت مربوط به خواهران است، افزود: از ۱۲۰ روحانی مبلغ اعزامی ۲۱ روحانی از شهرستان قم به نهاوند اعزام می‌شوند، همچنین در ایام محرم بیش از ۲۵۰ برنامه فرهنگی و مذهبی در مساجد شهری و روستایی شهرستان نهاوند برگزار می‌شود.
حجت‌الاسلام محبی ابراز کرد: تجلیل از ۲۰ پیرغلام در روز ۷ محرم در مهدیه برزول، برگزاری گفتمان‌های دینی با موضوع امر به معروف و نهی از منکر و تبیین قیام خونین امام حسین(ع)، بازدید از هیئت‌های مذهبی، همایش شیرخوارگان حسینی در نخستین جمعه ماه محرم در مصلای شهرستان نهاوند و بخش‌های مرکزی، فیروزان، گیان و برزول برگزار می‌شود.
captcha