تمسک به فرهنگ ایثار و شهادت در مقابله با جنگ نرم اثرگذار است
کد خبر: 3533060
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۵ مهر ۱۳۹۵ - ۱۰:۱۸
شهردار بندرعباس:

تمسک به فرهنگ ایثار و شهادت در مقابله با جنگ نرم اثرگذار است

گروه اجتماعی: امینی‌زاده گفت: در شرایط کنونی که دشمن تلاش می‌کند از هر حربه‌ای برای زدودن ارزش‌ها استفاده کند، تمسک به فرهنگ والای ایثار و شهادت بسیار اثرگذار است.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از هرمزگان، عباس امینی‌زاده، شهردار بندرعباس صبح امروز در جمع خبرنگاران با گرامیداشت هفته دفاع‌مقدس اظهار کرد: در شرایط کنونی که دشمن تلاش می‌کند از هر حربه‌ای برای زدودن ارزش‌ها استفاده کند، تمسک به فرهنگ والای ایثار و شهادت بسیار اثرگذار است.
وی با تاکید بر اینکه یاد و نام شهدا برای همیشه تاریخ به یادگار خواهد ماند و سیره آنان الگوی ارزنده‌ای برای آیندگان خواهد شد، افزود: دفاع مقدس به این دلیل مقدس است که ما آغاز کننده جنگ نبودیم و دشمنان جنگ را بر ما تحمیل کردند.
شهردار بندرعباس ادامه داد: در سال‌های جنگ، زیرساخت‌های ما به شدت آسیب دید و مسائل اقتصادی و اجتماع بسیاری را برای ما به وجود آورد اما نتیجه‌اش این شد که هیچ کشوری اجازه حمله به ایران را به ذهن خود وارد نمی‌کند.
امینی‌زاده با تاکید بر اینکه نباید به هیچ کشوری وابسته باشیم و در نتیجه دفاع‌مقدس ما استقلال و خودباوری را به دست آوردیم، گفت: هفته دفاع مقدس الگوی بارز و رفتار شایسته انسانی در دفاع از ارزش‌ها و معیارهای خداوند متعال است و شهرداری بندرعباس نیز در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و تجدید میثاق با شهیدان در هفته دفاع‌مقدس برنامه‌های مختلفی را برگزار می‌کند.
وی گفت: مشارکت در برپایی نمایشگاه هفته دفاع‌مقدس، مشارکت در برگزاری رژه بزرگ نیروهای مسلح، تبلیغات محیطی و تولید محتوای فرهنگی در این زمینه جزو اقدامات شهرداری بندرعباس است و علاوه بر آن، چند حرکت بزرگ و ریشه‌ای نیز در حال انجام است که بزودی اخبار آن منتشر می‌شود.
شهردار بندرعباس همچنین عنوان کرد: گرامیداشت یاد و خاطره شهدا، رزمندگان هشت سال دفاع مقدس و تجلیل از خانواده‌های آنان یکی از مواردی است که باید مدنظر همه ما به عنوان اعضای جامعه و مسئولان باشد.
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۵/۰۷/۰۵ - ۱۰:۵۹
0
0
برای مقابله با جنگ نرم باید فرهنگ ایثار و شهادت را به کار گرفت
captcha