ایجاد زاویه بین دانشجویان و انقلاب اسلامی هدف دشمنان است
کد خبر: 3533319
تاریخ انتشار : ۰۶ مهر ۱۳۹۵ - ۰۹:۲۰

ایجاد زاویه بین دانشجویان و انقلاب اسلامی هدف دشمنان است

گروه اجتماعی: نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان‌شرقی، با اشاره به اینکه دشمن بیشترین سرمایه‌گذاری را می‌کند که بین دانشجویان و انقلاب اسلامی زاویه ایجاد کند، ادامه داد: در رأس همه معروف‌ها، مسئله انقلاب اسلامی و ولایت فقیه است.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از آذربایجان‌شرقی، آیت‌الله محسن مجتهدشبستری، نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه تبریز عصر روز دوشنبه، 5 مهرماه در دیدار اعضای تشکل بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی تبریز گفت: بسیج به عنوان مجاهد فی سبیل الله همیشه باید در صحنه حاضر شود و بسیجی کسی است که در راه خدا جهاد کند؛ جامعه امروز نیازمند جهاد فکری، قلمی و لسانی است. بسیجی باید مرتب، خوش اخلاق، جدی و درسخوان باشد و عرق دینی داشته و احساس مسئولیت کند.
وی افزود: تهاجم فرهنگی به ویژه در دانشگاه‌ها نمود بیشتری پیدا کرده و دانشجویان به ویژه بسیجیان باید بسیار مراقب این هجمه‌ها باشند، چون لبه تیز این تهاجمات متوجه جوانان و دانشجویان است و باید تا حد امکان با این تهاجمات مقابله کنند.
آیت‌الله مجتهدشبستری، اظهار کرد: یکی از راه‌های مقابله با تهاجم فرهنگی امر به معروف و نهی‌از منکر است، که اجر این فریضه از جهاد در راه خدا بیشتر است و ضامن اجرای بقیه احکام الهی این فریضه است.
امام جمعه تبریز با اشاره به اینکه دشمن بیشترین سرمایه گزاری را می‌کند که بین دانشجویان و انقلاب اسلامی زاویه ایجاد کند ادامه داد: در راس همه معروف‌ها، مسئله انقلاب اسلامی و ولایت فقیه است و دانشجوی بسیجی ادامه دهنده انقلاب اسلامی است و باید از این ارزش‌ها که به واسطه خون هزاران شهید به دست آمده دفاع کند.
captcha