حمایت میلیونی ارشاد از طرح ملی تلاوت/ واریز قسط اول تا پایان مهرماه
کد خبر: 3533349
تاریخ انتشار : ۰۶ مهر ۱۳۹۵ - ۰۸:۵۶
خدمتکار خبر داد:

حمایت میلیونی ارشاد از طرح ملی تلاوت/ واریز قسط اول تا پایان مهرماه

مدیر آموزش معاونت قرآن و عترت ارشاد با اشاره به موفقیت طرح ملی تلاوت در تربیت نوجوانان قرآنی از حمایت میلیونی ارشاد از این طرح خبر داد و گفت: قسط اول بودجه طرح ملی تلاوت تا پایان مهرماه واریز می‌شود.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، فارس نوشت: مرتضی خدمتکار مدیر آموزش معاونت قرآن و عترت ارشاد با اشاره به اینکه حمایت از طرح ملی تلاوت یکی از اولویت‌های ما است، اظهار داشت: این طرح به منظور نهادینه کردن فرهنگ قرآنی در بین نوجوانان اجرایی شد و هم‌اکنون روند رو به رشدی را طی می‌کند.
وی با بیان اینکه طرح ملی تلاوت در سال‌های اخیر رشد کمی و کیفی چشمگیری داشته است، افزود: به توجه به لزوم پیشرفت این طرح معاونت قرآن و عترت ارشاد که از روزهای نخستین اجرای طرح ملی تلاوت حامی آن بوده است امسال هم با وجود کمبود اعتبارات، بودجه‌ 120 میلیون تومانی را برای توسعه طرح ملی تلاوت در نظر گرفته است.
خدمتکار با اشاره به اینکه بودجه حمایتی ارشاد از طرح ملی تلاوت در سه قسط واریز می‌شود، خاطر نشان کرد: این بودجه به منظور تقویت مؤسسات طرح ملی تلاوت، ارتقای آموزش‌های قرآنی و همچنین اجرای مسابقات شوق تلاوت تا پایان سال جاری در سه قسط واریز خواهد شد.
مدیر آموزش معاونت قرآن و عترت ارشاد با بیان اینکه مسئولان طرح ملی تلاوت در افزایش تعداد مؤسسات مجری این طرح تلاش بسیاری کردند، افزود: با همت آن‌ها مؤسسات مجری طرح ملی تلاوت در در سال‌های گذشته 8 استان بود هم‌اکنون به بیش از 20 مؤسسه و مرکز ارتقا یافته است.

captcha