ترم چهاردهم مدرسه قرآنی پیامبر اعظم(ص) آغاز می‌شود
کد خبر: 3533460
تاریخ انتشار : ۰۷ مهر ۱۳۹۵ - ۱۰:۰۲
فردا؛

ترم چهاردهم مدرسه قرآنی پیامبر اعظم(ص) آغاز می‌شود

گروه فعالیت‌های قرآنی: آیین افتتاحیه ترم چهاردهم مدرسه قرآنی پیامبر اعظم(ص)، هشتم مهرماه در سالن نمایشگاه هوایی برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، مراسم افتتاحیه ترم چهارم مدرسه تخصصی قرآن کریم پیامبر اعظم(ص) سازمان صنایع هوایی نیروهای مسلح وابسته به وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح پنج‌شنبه، هشتم مهرماه در سالن نمایشگاه هوایی انجام می‌گیرد.
این مراسم با حضور مسئولان و فرماندهان این سازمان همراه است. محفل انس با قرآن و مراسم تجلیل از نفرات برتر مسابقات قرآن وزارت دفاع و نفرات برتر مسابقات مشکات نیز برگزار می‌شود.
طی این مراسم، نماهنگی از سوره مبارکه یاسین پخش می‌شود، سپس شکوری از قاریان ممتاز کشورمان به تلاوت آیانی از قرآن می‌پردازد و در ادامه حافظ نوجوان ساریخانی به ارائه محفوظات و پاسخ به سؤالات حاضران در جلسه می‌پردازد.
تلاوت حسن رضائیان، قاری بین‌المللی کشورمان و سخنرانی حجت‌الاسلام حمید محمدی، دبیر شورای توسعه فرهنگ قرآن و همچنین قرعه‌کشی میان حاضران در جلسه به منظور اعزام به مشهد مقدس از دیگر بخش‌های در نظر گرفته شده برای این مراسم است.
یادآور می‌شود، مراسم فوق، پنج‌شنبه هشتم مهرماه از ساعت 8 تا 11 در سالن نمایشگاه هوایی، روبروی پارک ارم، کیلومتر 4 جاده تهران ـ کرج برگزار می‌شود.
علاقه‌مندان برای ثبت نام در کلاس‌های قرآنی مدرسه تخصصی قرآن کریم پیامبر اعظم(ص) به نشانی این مدرسه در میدان آزادی، شهرک شهید فکوری، مجتمع آموزشی شهید صنیعی‌پور مراجعه کنند.
captcha