زمینه‌سازی برای ترویج قرآن در فضای مجازی
کد خبر: 3533686
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۷ مهر ۱۳۹۵ - ۰۹:۰۱

زمینه‌سازی برای ترویج قرآن در فضای مجازی

گروه فعالیت‌های قرآنی:‌ رئیس دبیرخانه کمیسیون توسعه فعالیت‌های تبلیغی ترویجی قرآنی در همایش سراسری دفاتر قرآن و عترت ادارات کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان‌ها بر ضرورت پرداختن به حوزه تبلیغ و ترویج در فضای مجازی تأکید کرد و گفت: این موضوع مهم و اساسی است که باید برای ایجاد بستری مناسب و عملیاتی جهت احصاء آن تلاش کنیم.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، به نقل از روابط عمومی معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، محمدمهدی عزیززاده، رییس دبیرخانه کمیسیون توسعه فعالیت‌های تبلیغی ترویجی قرآنی در پنجمین همایش سراسری دفاتر قرآن و عترت ادارات کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان‌ها ضمن بیان اهمیت فضای حوزه تبلیغ و ترویج فعالیت‌های قرآنی بر لزوم درک صحیح و برنامه ریزی منظم تاکید کرد و گفت: قطعاً تکرار در برنامه‌ها و نبود خلاقیت اثر نامطلوبی را بر پیکره جامعه قرآنی وارد می‌کند که ضرورت دارد با برنامه‌ریزی و هماهنگی هرچه بیشتر این موارد را برطرف سازیم.
وی ماموریت اصلی کمیسیون توسعه فعالیت‌های تبلیغی ترویجی قرآن را فرهنگ‌سازی قرآنی در کشور برشمرد و گفت: با تلاش‌های صورت گرفته، سند جامع راهبری فعالیت‌های تبلیغی کشور تصویب شد و خود گامی مهم در حوزه فعالیت‌های قرآنی به شمار می‌رود.
عزیززاده بر لزوم رعایت نظم و نظام‌مند بودن فعالیت‌ها تاکید و بیان کرد: دغدغه‌های بزرگان و کارشناسان استان‌ها را درک می‌کنیم اما به منظور بهره‌مندی همگان از نتایج و آثار مطلوب فعالیت‌های قرآنی ضرورت دارد، فعالیت‌های صورت گرفته در چارچوب مشخصی باشد.  
رئیس دبیرخانه کمیسیون تبلیغ و ترویج فعالیت‌های قرآنی در پایان خاطرنشان کرد: ضرورت پرداختن به حوزه تبلیغ و ترویج در فضای مجازی از دیگر موضوعات مهم و اساسی است که باید برای ایجاد بستری مناسب و عملیاتی جهت احصاء آن تلاش کنیم.
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۵/۰۷/۰۷ - ۰۹:۰۹
0
0
با ترویج قرآن در فضای مجازی قرآن آموزان به راحتی می‌توانند برای بالا بردن سطح دانش قرآنی استفاده کنند
captcha