رقابت نخبگان قرآنی دانشگاه علمی ـ کاربردی کشور در قم
کد خبر: 3533961
تاریخ انتشار : ۰۷ مهر ۱۳۹۵ - ۲۱:۲۶

رقابت نخبگان قرآنی دانشگاه علمی ـ کاربردی کشور در قم

گروه فعالیت‎های قرآنی: رقابت بخش شفاهی دوازدهمین جشنواره قرآن و عترت دانشگاه جامع علمی کاربردی در هشت رشته در حال برگزاری است.

به گزارش خبرگزاری بین‎المللی قرآن(ایکنا)، آزمون شفاهی دوازدهمین جشنواره قرآن وعترت دانشگاه جامع علمی کاربردی سراسر کشور از صبح امروز 7مهرماه،  با حضور نخبگان قرآنی این دانشگاه در مجتمع یاوران حضرت مهدی(عج) قم در حال برگزاری است.
مسابقات از صبح امروز در تالار همایش‌‏های این مجتمع در دو بخش بانوان و آقایان در 15 رشته مختلف شامل هشت رشته آقایان و هفت رشته بانوان آغاز به کار کرده است و در نوبت بعد از ظهر نیز این مسابقات ادامه خواهد یافت.
در بخش برادران، مسابقات در رشته‎های حفظ دو، پنج، ده و بیست جزء و حفظ کل  قرآن و همچنین، رشته تحقیق و  ترتیل و اذان در حال جریان است و در بخش بانوان تمامی رشته‏‎ها به جز اذان در حال برگزاری است.
در پایان این مسابقات در بخش بانوان 21 و در بخش آقایان 24 نفر به عنوان نفرات برگزیده انتخاب می‎شوند که جوایز خود را در مراسم اختتامیه که فردا صبح در این محل و با حضور حجت‎الاسلام والمسلمین قرائتی و معاون وزیر علوم تحقیقات و فناوری برگزار می‌شود، دریافت خواهند کرد.

captcha