مسابقه دیجیتالی محرم با پیشگامان برگزار می‌شود
کد خبر: 3536473
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۷ مهر ۱۳۹۵ - ۱۶:۲۵

مسابقه دیجیتالی محرم با پیشگامان برگزار می‌شود

گروه فضای مجازی: مسابقه دیجیتالی # محرم_با_پیشگامان با این نگاه که والدین از فرزندان‌شان در ماه محرم عکس بگیرند و برای این مسابقه ارسال کنند، برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، مسابقه #محرم_با_پیشگامان به صورت دیجیتال برگزار می‌شود. خانواده‌ها برای شرکت در این مسابقه می‌توانند از فرزندا‌ن‌شان عکس بگیرند و داخل اینستاگرام با هشتگ #محرم_با_پیشگامان قرار دهند یا به تلگرام رسمی پیشگامان به نشانی https://telegram.me/joinchat/CrBH7DwBZx9LrB0X5D21LQ قرار دهند.

همچنین عکس‌های منتخب داخل اینستاگرام پیشگامان قرار داده می‌شود و  اولین معیار برگزیده شدن جذابیت عکس و دومین معیار تعداد لایک عکس است.

کاربران تا روز شنبه 24 مهرماه فرصت دارند تا عکس‌ها را برای شرکت در مسابقه ارسال کنند. همچنین نفر اول گوشی هوشمند + اینترنت پرسرعت 650 روزه، نفر دوم تبلت + اینترنت پر سرعت 500 روزه و نفر سوم : ساعت هوشمند + اینترنت پر سرعت 390 روزه است.

همچنین عکس‌هایی که از طریق اینترنت ذخیره و ارسال می‌شوند، در مسابقه شرکت داده نخواهند شد و به همه شرکت‌کنندگان در مسابقه یک گیگابایت ترافیک هدیه و به تمام مشترکین جدید پیشگامان سرویس اینترنت رایگان اهدا می‌شود.
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۵/۰۷/۱۸ - ۱۰:۰۲
0
0
برگزاری مسابقه دیجیتال محرم کاز خوب و دارای اهمیت زیادی است
captcha