ازدواج به موقع جوانان رویکرد سبک زندگی اسلامی است
کد خبر: 3536747
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۸ مهر ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۳
بهرامی:

ازدواج به موقع جوانان رویکرد سبک زندگی اسلامی است

گروه اجتماعی:‌ رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ناجا گفت: آنچه اسلام از ما خواسته آسان گرفتن در امر ازدواج است و یکی از مؤلفه‌های سبک زندگی اسلامی، به موقع ازدواج کردن جوانان است.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن (ایکنا) از زنجان، حجت‌الاسلام ابوتراب بهرامی، رییس سازمان عقیدتی سیاسی ناجا شامگاه دیروز شنبه 17 مرداد در نشست بصیرتی خانواده نیروی انتظامی استان زنجان که در سالن اجتماعات بقیة‌الله الاعظم برگزار شده بود، اظهار کرد: انقلاب اسلامی ما متصل به قیام عاشورا است و امروز پس از گذشت بیش از سه دهه از انقلاب اسلامی ایران به برکت همین نقطه اتصال است که ایران اسلامی به قله‌های افتخار در عرصه‌های مختلف دست پیدا کرده است.

حجت‌الاسلام بهرامی با اشاره به اینکه همه ما در زندگی روزمره خود مرهون خون شهدا هستیم، تصریح کرد:‌ باید تلاش کنیم در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری در خصوص نهادینه شدن سبک زندگی اسلامی اهتمام ویژه داشته باشیم.

این مقام مسئول با اشاره به اینکه خانواده در غرب جایگاه چندانی ندارد، تاکید کرد:‌ خانواده یکی از نهادهای مهم در اسلام است و آنچه اسلام از ما خواسته آسان گرفتن در امر ازدواج است و یکی از مولفه‌های سبک زندگی اسلامی، به موقع ازدواج کردن جوانان است.

حجت‌الاسلام بهرامی با اشاره به اینکه آمار بالای طلاق و آمار کاهش ازدواج در کشور نگران‌کننده است، گفت: خانواده‌ها با تکیه بر آموزه‌های اسلامی، زمینه ازدواج آسان فرزندان خود را فراهم کنند.

رییس سازمان عقیدتی سیاسی ناجا در ادامه با تسلیت ایام سوگواری سالار شهیدان، ابا عبدالله‌الحسین (ع) تصریح کرد:‌ شناخت صحیح از دین، آزادمنشی، شهادت‌طلبی و زیر بار ظلم و ستم نرفتن، اهتمام به حفظ کرامت و آبروی افراد، از جمله رفتارهای امام حسین (ع) است که پس از گذشت سالیان متمادی هنوز هم الگوهای تربیتی هستند و باید مرور این ویژگی‌های اخلاقی در تمام سال به‌ویژه در ایام محرم مورد توجه ویژه قرار گیرد.

انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۵/۰۷/۱۸ - ۱۳:۳۹
0
0
با ازدواج به موقع بسیاری از معضلات و مشکلات جوانان حل خواهد شد
captcha