اعزام برگزیدگان استانی به مرحله کشوری سی و نهمین دوره مسابقات قرآنی اوقاف
کد خبر: 3538238
تاریخ انتشار : ۲۵ مهر ۱۳۹۵ - ۱۶:۵۶

اعزام برگزیدگان استانی به مرحله کشوری سی و نهمین دوره مسابقات قرآنی اوقاف

گروه اجتماعی: مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کردستان از اعزام برگزیدگان استانی به مرحله کشوری سی و نهمین دوره مسابقات قرآنی اوقاف از امروز 25 مهرماه به گیلان خبر داد.

حجت‌الاسلام مصطفی نوروزی، مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کردستان در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از کردستان، از اعزام برگزیدگان استانی به مرحله کشوری سی و نهمین دوره مسابقات قرآنی اوقاف از امروز 25 مهرماه به گیلان خبر داد و اظهار کرد: سی و نهمین دوره مسابقات قرآنی اوقاف مرحله استانی 25 مهر تا ششم آبان ماه ادامه دارد.

وی با اشاره به اینکه هشت نفر آقا و 6 نفر از بانوان برگزیده مرحله استانی به مرحله کشوری اعزام می‌شوند، افزود: سی و نهمین دوره مسابقات قرآنی اوقاف و امور خیریه در شته‌های قرائت،حفظ، ترتیل، اذان و دعاخوانی برگزار می شود.

مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان کردستان بیان کرد: مرحله کشوری سی و نهمین دوره مسابقات قرآنی اوقاف و امور خیریه از 25 مهرماه شروع و تا  ششم آبان ماه در مجتمع فرهنگی و آموزشی زیباکنار برگزار می‌شود.

وی عنوان کرد: فواد مولودی در رشته قرائت، همایون کشاورز در رشته ترتیل، میلاد سنگین آبادی در حفظ 10 جزء، ادریس میرکی حفظ 20 جزء، رستم احمدی در رشته حفظ کل، حسن صادقی در رشته اذان، سجادعزیزی پور در رشته دعاخوانی و سیامک ساعدی در رشته معارف به این دوره ارقابت های قرآنی کشور راه یافتند.

حجت الاسلام نوروزی یادآور شد: در بخش بانوان این دوره از رقابت‌ها حنانه علی محمدی در رشته قرائت، سوسن حسامی در رشته ترتیل، سیدزهرا موسوی در رشته حفظ 10 جزء، دلبر عزیزیانی فر و اعظم داوودنیا در رشته معارف  و مائده نجفی در رشته دعاخوانی به مرحله کشوری نهمین دوره مسابقات قرآنی اوقاف اعزم می‌شوند.

captcha