مسابقه مجازی ‌«اهداف قیام حسین(ع)» برگزار می‌شود
کد خبر: 3538386
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۲۶ مهر ۱۳۹۵ - ۱۳:۲۸

مسابقه مجازی ‌«اهداف قیام حسین(ع)» برگزار می‌شود

گروه فضای مجازی: در راستای ترویج فرهنگ کتابخوانی و با توجه به ایام محرم و صفر مرحله نهم سلسله مسابقات کتابخوانی مجازی از کتاب «‌اهداف قیام حسینی‌» اثر آیت الله مکارم شیرازی برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، پیرو منویات مقام معظم رهبری مبنی بر ترویج و اشاعه فرهنگ کتابخوانی و ترویج شعائر اسلامی، نهمین مرحله از سلسله مسابقات مجازی کتابخوانی بسیج شهرداری تهران، از کتاب «اهداف قیام حسینی(ع)» برگزار می‌شود.

این کتاب مجموعه بیانات آیت الله العظمی مکارم شیرازی درباره اهداف قیام حضرت سید الشهداء(ع) است که توسط حجت الاسلام و المسلمین علیان ‌نژادی گردآوری و در 10 بخش تنظیم شده است و اهداف قیام حسینى را با استناد به خطبه‌ها و سخنان آن حضرت و تواریخ کربلا با زبانى ساده براى همگان روشن مى‌سازد.

در این کتاب، اصلاح امت، امر به معروف و نهی از منکر، احیاى سنت پیامبر عالیقدر اسلام حضرت محمد(ص)، حمایت از حق و مبارزه با باطل، مبارزه با جهل، اجرای عدالت، تشکیل حکومت، افضای چهره منافقان، امتحان گسترده مسلمین و مقام شفاعت عظمی از جمله اهداف قیام امام حسین(ع) برشمرده شده است.

این مرحله از 19 مهرماه آغاز شده و تا 25 آبان ماه ادامه خواهد داشت و علاقمندان می‌توانند با مراجعه به سایت www.azmoonketab.ir ضمن ثبت نام و دریافت کتاب الکترونیکی، در این مسابقه شرکت کنند. این مسابقه در هر مناسبت یک کتاب را به مخاطبان پیشنهاد می‌دهد و در پایان به قید قرعه جوایز ارزشمندی نظیر سکه بهار آزادی، کمک هزینه سفر مشهد مقدس، و ‌جوایزی را به برگزیدگان اهدا خواهد کرد.

یادآور می‌شود مسابقات گذشته از کتاب‌های ‌واجب فراموش شده‌‌، 300 نکته در مدیریت اسلامی‌ برگرفته از تفسیر نور حجت الاسلام و المسلمین قرائتی‌،‌ کربلا مبارزه با پوچی‌ها، نوشته اصغر طاهر‌زاده‌، کتاب ‌۵۳ سال عصر پهلوی به روایت دربار‌ انتشارات مرکز اسناد انقلاب اسلامی، ‌یکصد پرسش و پاسخ پیرامون امام زمان ( عج)، نوشته علیرضا رجالی تهرانی، کتاب‌ حماسه غدیر‌  نوشته محمدرضا حکیمی، کتاب ‌دهه سرنوشت ساز‌ نوشته داوود قاسم پور و ‌ انسان 250 ساله‌ شامل سخنرانی‌ها و مطالب دستنویس مقام معظم رهبری درباره زندگی سیاسی ـ مبارزاتی ائمه (ع‌)، از پیش از انقلاب تا سال ۱۳۸۹ برگزار شده است.
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۵/۰۷/۲۷ - ۱۴:۴۸
0
0
این مسابقه باعث ترویج فرهنگ کتابخوانی مجازی می‌شود
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۵/۰۸/۰۱ - ۱۱:۱۴
0
0
باعث بالا بردن سطح آگاهی کاربران در زمینه اهداف قیام امام حسین(ع) می‌شود
captcha