بیلبوردی عربی که «ترامپ» از آن وحشت دارد
کد خبر: 3539098
تاریخ انتشار : ۲۸ مهر ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۴

بیلبوردی عربی که «ترامپ» از آن وحشت دارد

گروه بین‌الملل: بیلبورد بزرگی در شهر دیربورن ایالت میشگان آمریکا نصب شده است که «دونالد ترامپ»، نامزد حزب جمهوری‌خواه در انتخابات ریاست جمهوری این کشور، را به زبان عربی مورد تمسخر قرار می‌دهد.

بیلبوردی عربی در آمریکا که «ترامپ» از آن وحشت دارد
به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) به نقل از پایگاه خبری شبکه العالم، بر روی این بیلبورد نوشته شده است: «دونالد ترامپ نمی‌تواند این را بخواند، اما همچنان از آن وحشت دارد». این اقدام در راستای تمسخر پیشنهاد ترامپ برای ممنوعیت ورود مسلمانان به آمریکا صورت گرفته است.
این بیلبورد یکی از سه بیلبوردی است که در سراسر کشور آمریکا نصب شده است و هزینه آن را کمیتۀ مخالفان ترامپ موسوم به «کمیته انزجار» پرداخت کرده است. اینگونه کمیته‌ها در فعالیت سیاسی مستقل عمل می‌کنند و از شرکت‌ها، سندیکاها و افراد پول جمع می‌کنند، اما مجاز به مشارکت یا هماهنگی مستقیم با احزاب یا نامزدها نیستند. 
این بیلبوردها خوانندگان را به سایت  www.trumpisscared.org ارجاع داده است که اظهارات ترامپ درباره مسلمانان و پناهندگان سوری را به طور سلسله‌وار آورده است.
دومین بیلبورد در شهر شیکاگو، نزدیک فرودگاه اوهیر، و سومین بیلبورد در اورلاندو، نزدیک دانشگاهی در مرکز فلوریدا، نصب شده است.
شورای روابط اسلامی آمریکایی (CAIR) نیز اعلام کرد: «این بیلبورد بیانگر احساس جامعه عرب‌زبان آمریکا است». ابراهیم هوبر، مدیر روابط عمومی این شورا، گفت: «این اقدام تلاشی برای کنار زدن این اظهارات متعصبانه، با استفاده از طنز است».
captcha