«بچه‌های عاشورا» به چاپ دوم رسید
کد خبر: 3539266
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۲۸ مهر ۱۳۹۵ - ۱۷:۰۳

«بچه‌های عاشورا» به چاپ دوم رسید

گروه ادب: کتاب «بچه‌های عاشورا» نوشته طاهره ایبد به علت حضور در پویش مطالعاتی روشنا توسط انتشارات به‌نشر به چاپ دوم رسید.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) به نقل از ستاد خبری ششمین پویش مطالعاتی «روشنا»، 5 هزار نسخه دیگر از کتاب «بچه‌های عاشورا» اثر طاهره ایبد به تازگی به عنوان یکی از کتاب‌های پویش «روشنا» وارد بازار کتاب شده است.
 این اثر 
روایتگر جوانان و نوجوانان قهرمانی است که در کنار امام حسین(ع)، فداکاری‌ها و دلاوری‌های بسیاری انجام داده‌اند. این کتاب عاشورایی برای گروه سنی کودک و نوجوان توسط انتشارات به نشر به چاپ رسیده است.
پویش «روشنا»، پیش از این نیز در آغاز دوره ششم این پویش، پنج هزار نسخه از این کتاب را راهی بازار کتاب کرده بود که با چاپ دوم کتاب مجموع شمارگان آن به 10 هزار نسخه رسید. این پویش برای آشنایی همگان با ابعاد مختلف قیام جاودانه حضرت اباعبدالله حسین(ع) و ترویج فرهنگ کتابخوانی، در حرکتی مردمی طی هماهنگی با ناشران، مراکز پخش و کتابفروشان با صرف‌نظر از حقوق مادی، این کتاب را با کاهش قیمت شش هزار تومانی، با قیمت چهار هزار تومان در اختیار علاقه‌مندان قرار می‌دهد.
کتاب «رحمت واسعه» اشارات مرحوم آیت‌الله بهجت(ه) درباره امام حسین(ع) و همچنین «سقای آب و ادب» اثر سیدمهدی شجاعی دو کتاب دیگر این دوره پویش مطالعاتی «روشنا» هستند.
در این دوره از پویش روشنا، دبیرخانه به صورت هفتگی به شرکت‌کنندگان، جوایزی را اهدا خواهد کرد. علاقه‌مندان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر و آگاهی از نحوه تهیه کتاب‌ها به سایت rushana.ir مراجعه کنند.
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۵/۰۸/۰۱ - ۱۱:۳۰
0
0
چاپ این کتاب باعث شناخت کودکان و نوجوانان با قیام امام حسین(ع) میشود
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۵/۰۸/۰۱ - ۱۲:۲۱
0
0
باید از این دست کارها توسعه پیدا کند
captcha