اقتصاد مقاومتی مسیر رستگاری ملی است/ هشدار به سران کشورهای اسلامی
کد خبر: 3539927
تاریخ انتشار : ۲۲ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۹:۰۷
رئیس مجلس در نطق پیش از دستور:

اقتصاد مقاومتی مسیر رستگاری ملی است/ هشدار به سران کشورهای اسلامی

گروه سیاسی: لاریجانی در آغاز جلسه علنی امروز مجلس با اشاره به بیانات اخیر رهبر معظم انقلاب در دیدار خبرگان رهبری، تصریح کرد: ایشان مطالب مهمی در خصوص تلاش جهت تحقق اقتصاد مقاومتی به عنوان پایه اصلی رشد کشور بیان فرمودند و بر همین اساس مجلس شورای اسلامی این مسیر را مسیر فلاح و رستگاری ملی می‌داند.

به گزارش خبرگزاری بین‎المللی قرآن(ایکنا)، علی لاریجانی، رئیس مجلس شورای اسلامی، صبح امروز، یکشنبه 22 اسفندماه، در نطق پیش از دستور خود در صحن علنی، سالروز رحلت حضرت ام‌البنین(س) را تسلیت گفت و افزود: همچنین روز مادران و همسران شهدا را تبریک می‌گویم؛ آن‌ها یادگار‌های گرانقدر مجاهدان فی سبیل‌الله هستند.

وی در ادامه به دیدار اخیر اعضای مجلس خبرگان رهبری با مقام معظم رهبری اشاره کرد و یادآور شد: معظم له در این دیدار مطالب مهمی درباره تلاش برای تحقق اقتصاد مقاومتی به عنوان پایه اصلی رشد کشور و نیز ضرورت توجه به امور فرهنگی بیان فرمودند. بر همین اساس مجلس شورای اسلامی این مسیر را مسیر فلاح و رستگاری ملی می‌داند.

رئیس مجلس با بیان اینکه گزارشی از تلاش‌های مجلس در ماه‌های گذشته در حوزه اقتصاد مقاومتی از سوی مرکز پژوهش‌های مجلس ارائه می‌شود، تصریح کرد: دولت و وزرا بر مبنای تاکیدات ایشان تلاش خود را در این زمینه مضاعف کنند.

لاریجانی در بخش دیگری از سخنان خود لفاظی‌های اخیر رئیس رژیم صهیونیستی در دیدار با رئیس جمهور روسیه را یادآور شد و با بیان اینکه این فرد حرف‌های عجیبی زده، اظهار کرد: لازم است به دو نکته از صحبت‌های وی اشاره شود؛ یکی اینکه تاریخ قبل از اسلام ایرانیان را تحریف کرد و حوادث را وارونه جلوه داد. دوم اینکه ظاهراً ایشان نه با تاریخ آشناست و نه تورات خوانده است. البته از یک صهیونیست نابکار جز این انتظاری نیست که اینگونه دروغ‌پردازی‌ها را ارائه کند.

رئیس مجلس با اشاره به اینکه رئیس رژیم صهیونیستی به روشنی بیان کرد که پشت جنگ در سوریه رژیم منحوس صهیونیستی است، اظهار کرد: وی برای ایجاد صلح در سوریه شرط تعیین کرد و آشکار ساخت که جنگ در سوریه، جنگ علیه مقاومت ضدصهیونیستی است، لذا اگر برخی رهبران کشورهای منطقه تاکنون تردید داشتند که جنگ در سوریه در راستای منافع مسلمانان به ویژه اهل سنت نیست، با این سخنان باید موضوع برایشان از ابهام درآمده باشد.

دکتر لاریجانی با بیان اینکه مسئله اصلی ماجراجویی‌های منطقه از پای درآوردن مقاومت و کشورهای حامی آن است تا راه برای سلطه کامل رژیم صهیونیستی بر منطقه هموار گردد، گفت: مجلس شورای اسلامی کشورهای اسلامی را به مطالب اخیر سرکرده رژیم صهیونیستی توجه می‌دهد، تا حقیقت بحران‌های سال‌های اخیر در منطقه را دریابند و از مسیر غلطی که برخی از کشورها در پیش گرفته‌اند، بازگردند و با دسته‌بندی‌های غلط راه را برای این رژیم سلطه طلب هموار نکنند.

captcha