دستاوردهای جهاد دانشگاهی حکایت از آینده روشن کشور دارد/ آمادگی مجلس برای حمایت
کد خبر: 3540391
تاریخ انتشار : ۰۳ آبان ۱۳۹۵ - ۱۳:۳۰
نماینده مردم تهران در مجلس:

دستاوردهای جهاد دانشگاهی حکایت از آینده روشن کشور دارد/ آمادگی مجلس برای حمایت

گروه دانشگاه: ابوالفضل سروش پس از بازدید از نمایشگاه دستاوردهای جهاد دانشگاهی در سازمان برنامه و بودجه کشور عنوان کرد: با وجود همه معضلاتی که در کشور داریم دیدن این نمایشگاه من را به آینده کشور امیدوار می‎کند.

به گزارش خبرگزاری بین المللی قرآن(ایکنا) ابوالفضل سروش، منتخب مردم تهران در مجلس شورای اسلامی امروز دوشنبه سوم آبان ماه، از نمایشگاه «دستاوردهای تجاری‎سازی فناوری و اشتغال دانش آموختگان و حوزه فرهنگی جهاددانشگاهی» که در سازمان برنامه و بودجه کشور برپا است، بازدید کرد.

وی پس از صحبت با مسئولان تک تک غرفه‎های این نمایشگاه و ارائه پیشنهادهای خود به این مراکز، در گفت‎وگو با ایکنا در خصوص این نمایشگاه گفت: حقیقتاً وقتی از این نمایشگاه بازدید کردم به آینده کشور امیدوار شدم.

وی ادامه داد: در میان این همه غوغا، کاستی‎ها و مشکلات کشور وقتی فعالیت جوانان، عالمان و دانشمندان جهاد و سایر بخش‎های کشور را می‎بینیم احساس امید می‎کنیم. من قبل از بازدید از این نمایشگاه در چند جلسه کاری حاضر بودم که در همه آنها به بیان مشکلات و معضلات کشور پرداخته شد، اما وقتی این نمایشگاه را دیدم روحیه گرفتم و به آینده کشور امیدوار شدم که با وجود این پژوهشگران حتماً امیدی ببه آینده کشور هست.

ابوالفضل سروش نماینده تهران در مجلس

سروش تصریح کرد: با فضاهایی که در صحنه بین المللی و داخلی در حال پیش آمدن است امیدواریم شرکت های دانش بنیان هم قوت گرفته و در کارهای تجاری‌سازی پیشرفت کنند ما نیز تلاش می کنیم در مجلس از هر برنامه ای که در سند برنامه ششم مطرح می شود و نیز هر طرح و لایحه ای در خصوص شرکت های دانش بنیان و ... حمایت کنیم.

این نماینده مجلس در پایان عنوان کرد: جهاد در زمان فعلی راه خوبی را در پیش گرفته و بحث فناوری های نوین و راه اندازی شرکت های دانش بنیان راه درستی است. همیشه گفته می شد که جهاد باید پل دانشگاه و صنعت باشد، در سال های اخیر جهاد این وظیفه را به درستی انجام است.

captcha