آغاز هفتمین دوره مسابقات قرآنی ـ فرهنگی نیروی دریایی ارتش
کد خبر: 3540535
تاریخ انتشار : ۰۴ آبان ۱۳۹۵ - ۰۶:۵۷

آغاز هفتمین دوره مسابقات قرآنی ـ فرهنگی نیروی دریایی ارتش

گروه فعالیت‌های قرآنی: مراسم هفتمین دوره مسابقات قرآنی، فرهنگی و ورزشی نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی در مرکز آموزش دریایی شهدای دریایی سیرجان آغاز شد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از کرمان، مجید توسلی، فرمانده مرکز آموزش دریایی سیرجان دیروز دوشنبه، 3 آبان در مراسم افتتاحیه هفتمین دوره مسابقات قرآنی، فرهنگی و ورزشی نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی گفت: این مسابقات از 11 منطقه و مرکز دریایی کشور و با رقابت 700 نفر از کارکنان وظیفه و ناویان طی مدت سه روز برگزار می‌شود.
وی افزود: این مسابقات در راستای همدلی، همبستگی و ایجاد روحیه نشاط و سلامتی و پرورش جسم و روح برگزار می‌شود و اشاعه فرهنگ قرآن و ورزش میان جوانان وظیفه نیز از دیگر اهداف مسابقات مذکور است.
همچنین حجت‌الاسلام حمید حسن‌زاده، معاون تبلیغات و روابط عمومی اداره عقیدتی و سیاسی نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران در مراسم افتتاحیه مسابقات یادشده گفت: در این مسابقات فرهنگی و ورزشی 75 نفر در رشته‌های قرآنی حفظ، مفاهیم، قرائت ترتیل و تحقیق و همچنین رشته اذان شرکت می‌کنند.
وی افزود: نفرات برگزیده این مسابقات در مرحله نهایی مسابقات ارتش جمهوری اسلامی ایران که در نیمه دوم دی ماه در تهران برگزار می‌شود، به رقابت می‌پردازند.
حسن‌زاده احساس جایگاه واقعی جوانان در راستای روحیه رقابت و سلامت و اتحاد و همبستگی تمام نیروهای ارتش جمهوری اسلامی را از اهداف این مسابقات دانست.
معاون تبلیغات و روابط عمومی اداره عقیدتی و سیاسی نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران تأکید کرد: رشد قرآنی و اشاعه فرهنگ قرآن و عترت از اهداف مسابقات قرآنی در کنار مسابقات ورزشی است.
captcha