امتیازات تیم‌های حاضر در گروه A لیگ حافظان مازندران اعلام شد + جدول
کد خبر: 3540579
تاریخ انتشار : ۰۴ آبان ۱۳۹۵ - ۱۶:۲۴
تا هفته پنجم؛

امتیازات تیم‌های حاضر در گروه A لیگ حافظان مازندران اعلام شد + جدول

گروه مسابقات: امتیازات و جدول تیم‌های حاضر در گروه‌ A لیگ حافظان قرآن کریم استان مازندران اعلام شد.

سیده‌کلثوم حسینی، طراح لیگ حافظان قرآن و مسئول اجرایی و فنی این طرح در گفت‌و‌گو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، نتایج و جدول رده‌بندی تیم‌های حاضر در گروه A لیگ حافظان قرآن کریم استان مازندران را اعلام کرد.

طراح لیگ حافظان قرآن و مسئول اجرایی و فنی این طرح بیان کرد: در پایان برگزاری هفته پنجم رقابت‌های لیگ حافظان در گروه A، تیم‌های عروة الوثقی شهرستان بهشهر و مدهامتان شهرستان میاندرود بیشترین امتیازها را تاکنون کسب کرده‌اند. در این گروه تا پایان برگزاری هفته پنجم رقابت‌ها تیم‌های نغمه‌های آسمانی شهرستان محمودآباد و نیز طه شهرستان بابلسر امتیازات کمتری را نسبت به تیم‌های دیگر گروه به دست آورده‌اند.

طراح لیگ حافظان قرآن و مسئول اجرایی و فنی این طرح افزود: طی رقابت های هفته سوم گروه A لیگ حافظان مازندران، مدهامتان میاندرود استراحت داشت و عروة‌الوثقی بهشهر بر ضحی فریدونکنار غلبه کرد. همچنین، تیم طه بابلسر توانست بر تسنیم بهشهر غلبه کند و در ادامه مسابقات این هفته نیز تیم آل طه شهرستان آمل توانست امتیازات بیشتری را از تیم نغمه‌های آسمانی محمودآباد کسب کند.

حسینی در ادامه تصریح کرد: همچنین، در دیگر رقابت این هفته نیز تیم کوثر جویبار امتیازات بیشتری از بصیرت آمل به دست آورد و از رقابت‌های هفته چهارم نیز تیم عروة الوثقی بهشهر امتیازات بیشتری را از کوثر جویبار کسب کرد.

طراح لیگ حافظان قرآن و مسئول اجرایی و فنی این طرح در ادامه با بیان اینکه در ادامه رقابت‌های هفته چهارم طه بابلسر استراحت داشت، افزود: همچنین، در رقابت دیگر این هفته تیم تسنیم بهشهر توانست امتیازات بیشتری نسبت به تیم نغمه‌های آسمانی محمودآباد کسب کند.

وی ادامه داد: همچنین در ادامه برگزاری هفته چهارم،‌ تیم مدهامتان میاندرود امتیازات بیشتری را نسبت به ضحی فریدونکنار کسب کرد و تیم آل طه آمل نیز توانست بر تیم بصیرت آمل غلبه کند.

طراح لیگ حافظان قرآن و مسئول اجرایی و فنی این طرح در ادامه سخنان خود با اشاره به رقابت‌های هفته پنجم لیگ حافظان در گروه A نیز بیان کرد: طی رقابت‌های این هفته نیز تیم مدهامتان میاندرود توانست امتیازات بیشتری را در دیدار با تیم کوثر جویبار کسب کند و در ادامه نیز تیم عروة الوثقی بهشهر توانست بر تیم آل طه آمل غلبه کند. همچنین، در ادامه برگزاری این مسابقات طی هفته پنجم، تیم طه بابلسر توانست امتیازات بیشتری را در دیدار با نغمه‌های آسمانی محمودآباد کسب کند و تیم تسنیم بهشهر نیز امتیازات بیشتری نسبت به تیم بصیرت آمل کسب کرد.

طراح لیگ حافظان قرآن و مسئول اجرایی و فنی این طرح در ادامه تصریح کرد: همچنین، تیم ضحی فریدونکنار نیز در مسابقات این هفته از لیگ حافظان قرآن مازندران استراحت داشت.

وی از برگزاری فینال لیگ حافظان قرآن استان مازندران در شهر ساری خبر داد و بیان کرد: به احتمال زیاد این برنامه در محل استانداری مازندران برگزار شود.

حسینی همچنین پایان آبان‌ماه را زمان اتمام برگزاری رقابت‌های اولین دوره از لیگ حافظان قرآن کریم استان مازندران و مشخص شدن تیم‌های برتر این مسابقات اعلام کرد.

امتیازات تیم‌های حاضر در گروه A لیگ حافظان مازندران اعلام شد + جدول
captcha