5 آبان؛ نمایشگاه فرهنگی «آفتاب مهر» در اراک به کار خود پایان می‌دهد
کد خبر: 3540818
تاریخ انتشار : ۰۴ آبان ۱۳۹۵ - ۱۷:۲۵

5 آبان؛ نمایشگاه فرهنگی «آفتاب مهر» در اراک به کار خود پایان می‌دهد

گروه فرهنگی: نمایشگاه فرهنگی «آفتاب مهر» در دانشگاه آزاد اسلامی واحد اراک چهارشنبه، 5 آبان ماه با برگزاری مراسم اختتامیه به کار خود پایان می‌دهد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از استان مرکزی، نمایشگاه فرهنگی «آفتاب مهر» در دانشگاه آزاد اسلامی واحد اراک در قالب20 غرفه با حضور اعضای هیأت رئیسه دانشگاه، استادان، کارکنان و دانشجویان از چهارشنبه، 28 مهر در واحد فلق گشایش یافت، این نمایشگاه  چهارشنبه، 5 آبان ماه به کار خود پایان می‌دهد.
شاهرخ حکمت، معاون دانشجویی فرهنگی واحد اراک، با اعلام این خبر گفت: این نمایشگاه در اجرای بخشنامه هفته فرهنگی تحت عنوان آفتاب مهر با هدف گفتمان‌سازی فرهنگی و اجتماعی، معرفی دستاوردهای فرهنگی واحد، کشف استعدادهای فرهنگی و علمی دانشجویان، ایجاد فضای مناسب فرهنگی و اجتماعی به همت معاونت دانشجویی فرهنگی به مدت یک هفته برگزار شد.
وی ادامه داد: این نمایشگاه گوشه‌ای از فعالیت‌های خوب دانشجویان واحد اراک است که می‌تواند انگیزه‌ای برای خودباوری همه ما و دانشجویان عزیز و مسئولان دانشگاه باشد.
حکمت در پایان خاطر نشان کرد: برگزاری اینگونه نمایشگاه‌ها می‌تواند فضای دانشگاهی را از حالت خشک و بی روح آکادمیک به محیطی با نشاط و دغدغه‌مند برای دانشجویان تبدیل کند تا دانشجویان بیشتر از قبل در فعالیت‌های فرهنگی مشارکت داشته باشند.
یادآور می‌شود: مراسم اختتامیه نمایشگاه فرهنگی آفتاب مهر، چهارشنبه، 5 آبان ماه با حضوراعضای فعال  کانون‌های دانشجویی و دانشجویان در سالن اجتماعات دانشکده فنی مهندسی واحد فلق از ساعت 9صبح الی 11برگزار می‌شود.
captcha