فرهنگ شهادت ضامن پایداری نظام اسلامی است
کد خبر: 3540842
تاریخ انتشار : ۰۵ آبان ۱۳۹۵ - ۰۷:۲۷
خنجری:

فرهنگ شهادت ضامن پایداری نظام اسلامی است

گروه سیاست و اقتصاد: فرماندار زرند گفت: فرهنگ‎های مقدسی مانند شهادت و ایثار ضامن دوام و پایداری انقلاب و نظام اسلامی هستند.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از کرمان، حبیب‎الله خنجری، فرماندار زرند دیروز سه‌شنبه، 4 آبان در نخستین جلسه شورای توسعه و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت شهرستان با ادای احترام به مقام شامخ شهدای ایران اسلامی گفت: هدف از برگزاری اینگونه جلسه‎ها زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهیدان والامقام و ایثارگران از جان گذشته است.
وی افزود: باید یادآوری کنیم که هرگز رشادت، دلاوری، ایثار و فداکاری‎های آنها از ذهن و خاطره‎مان فراموش نمی‎شود.
خنجری تصریح کرد: فرهنگ شهادت و ایثار ریشه در ارزش‎های دینی و معنوی ما دارد و عزت و سربلندی امروز ایران اسلامی مدیون و مرهون خون شهداست.
فرماندار زرند ادامه داد: توسعه و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت از وظایف ذاتی مسئولان است و فرهنگ‎های مقدسی مانند اینها ضامن دوام و پایداری انقلاب و نظام اسلامی هستند که مسئولان در این زمینه وظیفه خطیر و سنگینی بر عهده دارند.
وی اظهارکرد: ترویج فرهنگ ایثارگری و شهادت باید در کنار سایر وظایف اداره‎ها و دستگاه‎های اجرایی مهم تلقی شود.
یادآور می‌شود، نخستین جلسه شورای توسعه و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت شهرستان زرند به ریاست فرماندار و با حضور سردار محمدرضا حسنی‎سعدی مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کرمان و دیگر اعضا در محل فرمانداری برگزار شد.
captcha