بررسی آیین‌نامه کمک هزینه تحصیلی قرآنیان در جلسه آتی شورای توسعه
کد خبر: 3541066
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۵ آبان ۱۳۹۵ - ۱۶:۵۸

بررسی آیین‌نامه کمک هزینه تحصیلی قرآنیان در جلسه آتی شورای توسعه

گروه فعالیت‌های قرآنی: در جلسه آینده شورای توسعه فرهنگ قرآنی که روز هشتم آبان ماه برگزار می‌شود، در مورد سه موضوع بحث و تبادل نظر می‌شود که یکی از آنها پیش‌نویس آیین‌نامه اجرای پرداخت کمک هزینه تحصیلی به حافظان و قاریان قرآن است.

به گزارش خبرگزاری بین المللی قرآن(ایکنا)، سی و سومین جلسه شورای توسعه فرهنگ قرآنی روز ‌شنبه هشتم آبان ماه از ساعت 15:30 در محل دبیرخانه شورای عالی انقلاب فرهنگی و با حضور اعضای این شورا تشکیل می شود.
از جمله دستورجلسات این نشست، بررسی پیش نویس آیین نامه اجرایی پرداخت کمک هزینه تحصیلی دانشجویی به حافظان و قاريان قرآن در سال 1395 است که نتیجه جلسات کارشناسی دبیرخانه شورای توسعه فرهنگ قرآنی است و با حضور تعدادی از صاحبنظران مربوطه به این جلسه ارائه می‌شود.
از دیگر دستور جلسات سی و سومین جلسه شورای توسعه فرهنگ قرآنی ادامه بررسی و تصویب پیش نویس سند راهبردی توسعه آموزش عمومی قرآن کریم کشور است. بخش‌هایی از این پیش نویس در جلسات گذشته شورا مورد بررسی قرار گرفته و به تصویب رسیده است که پیش بینی می‌شود در این جلسه، کار بررسی این سند پایان یابد.
بررسی  پیش‌نویس سند راهبردی توسعه پژوهش و آموزش عالی قرآنی کشور و نیز اعلام وصول آن از دیگر موضوعاتی است که در این جلسه مورد بررسی قرار خواهد گرفت. در این جلسه در مورد کلیات این سند نیز اظهار نظر می‌شود.
یادآور می‌شود، جلسات شورای توسعه فرهنگ قرآنی هر دو ما یکبار برگزار می‌شود که البته در برخی مواقع شاهد لغو این جلسات که به دلیل عدم حضور اعضا و به حد نصاب نرسیدن است، هستیم.
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۵/۰۸/۰۸ - ۰۹:۰۴
0
0
با اجرای شدن این آئین نامه تاثیرات خوبی به همراه خواهد داشت
captcha