هدف عالی بسیج تحقق اقتصاد مقاومتی است
کد خبر: 3541078
تاریخ انتشار : ۰۵ آبان ۱۳۹۵ - ۱۵:۰۱
سردار ریحانی:

هدف عالی بسیج تحقق اقتصاد مقاومتی است

گروه سیاست و اقتصاد: فرمانده سپاه نبی‌اکرم(ص) استان کرمانشاه در چهارمین مجمع‌ عالی بسیج استان کرمانشاه با تأکید بر اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی، گفت: امروز در یک جنگ نامتقارن در تمام عرصه‌های سیاسی، اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی با دشمن هستیم.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از کرمانشاه، سردار بهمن ریحانی، فرمانده سپاه نبی‌اکرم(ص) استان کرمانشاه امروز در چهارمین مجمع‌ عالی بسیج استان که در مجتمع بعثت کرمانشاه برگزار شد، با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب در خصوص انقلابی‌گری، گفت: رمز ماندگاری انقلاب در سایه گفتمان انقلابی و عمل به جهاد کبیر است.
وی افزود: امروز در یک جنگ نامقارن با دشمنان در همه عرصه‌های سیاسی، اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی قرار داریم.
سردار ریحانی درادامه با اشاره به اینکه امروز می‌خواهند محافظه‌کاری را بر نخبگان و پیش قراولان انقلاب حاکم کنند، گفت: باید به دو کلید واژه در این خصوص که رهبر معظم انقلاب برآن تاکید دارند یعنی صراحت و شجاعت بسیار توجه کنیم.
وی افزود: محقق شدن تبعیت نکردن از دشمن با آگاهی از وضعیت دشمن و موقعیت انقلاب اسلامی آشکار می‌شود.
فرمانده سپاه نبی‌اکرم(ص) استان کرمانشاه تصریح کرد: تنها تبعیت نکردن از دشمن به تنهایی کافی نیست بلکه به فرموده رهبر انقلاب مقدمه کار تلاش در عرصه‌های مختلف اقتصادی، فرهنگی، سیاسی و هنری است و باید با طرح‌های جامع و کارساز بتوانیم در همه عرصه‌ها در برابر دشمن بیاستیم.
سردار ریحانی اظهار کرد: اگر بخواهیم در این راستا تلاش کنیم باید به جهاد کبیر بپردازیم و بستر این کار در جامعه روشنگری است.
وی تصریح کرد: برای شناسایی مشکلات راه‌کارهای نوین و علمی باید ارائه شود که نیازمند عزمی جدی در این خصوص است.
فرمانده سپاه نبی‌اکرم(ص) استان کرمانشاه در ادامه به اهداف مجمع عالی بسیج در مسیر تحقق سیاست‌های اقتصاد مقاومتی اشاره و به تلاش در مسیر توانمندی ایران تاکید کرد.
captcha