عشق حسینی و عطر محرم در دهمین نمایشگاه رسانه‌های دیجیتال
کد خبر: 3541141
تاریخ انتشار : ۰۶ آبان ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۷

عشق حسینی و عطر محرم در دهمین نمایشگاه رسانه‌های دیجیتال

گروه شبکه‌های اجتماعی: همزمانی برپایی دهمین دوره نمایشگاه رسانه های دیجیتال با ماه محرم موجب شد فضای مصلی بزرگ امام خمینی (ره) معطر به نام امام حسین(ع) شود.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، در راهروی اصلی شبستان مصلی امام خمینی(ره) نمایشگاهی از عکس‌هایی با عنوان مهر محرم برپا شده است که توجه بازدیدکنندگان را به خود جلب کرده است. این بخش ویژه نمایشگاه است که به پیشنهاد خبرگزاری ایکنا طراحی و اجرایی شد.

عکس‌هایی از دسته‌های عزاداری در شهرها و روستاهای کشور و چهره غمزده عزاداران حسینی و شکوه عظمت راهپیمایی اربعین حسینی همگی موضوعات نمایشگاه عکس مهر محرم است.

در این نمایشگاه که مجموعه‌ای از عکس‌های عکاسان مختلف داخلی و خارجی است در قالب جشنواره‌ای تحت عنوان مهر محرم برگزار شده است که برگزیده عکس‌های راهپیمایی بزرگ عزاداران سید و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین(ع) را در معرض دید علاقه‌مندان قرار داده است.

بنابراین گزارش مسابقه مهر محرم امسال نیز زیر نظر مرکز فناوری اطلاعات و رسانه‌های دیجیتال وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تحت عنوان نهمین سوگواره ملی مهر محرم برگزار خواهد شد که مهلت ثبت نام و ارسال آثار تا 20 آذر ماه امسال با موضوعات مراسم و آیین‌های عزاداری در ماه محرم و نگاه هنری و خلاقانه به واقعه عاشورا و قیام امام حسین (ع) و همچنین راهپیمایی عظیم اربعین حسینی در بخش‌های فیلم کوتاه، نماهنگ و عکس برگزار می‌شود.

گفتنی است، دهمین دوره نمایشگاه رسانه‌های دیجیتال تا هفتم آبان ماه سال جاری در 9 بخش از ساعت 10 تا 20 در مصلی بزرگ امام خمینی (ره) میزبان علاقمندان به حوزه رسانه‌های دیجیتال است.
captcha