ثبت نام خادمی آستان امام رضا(ع) در نمایشگاه رسانه‌های دیجیتال
کد خبر: 3541253
تاریخ انتشار : ۰۶ آبان ۱۳۹۵ - ۲۱:۵۶

ثبت نام خادمی آستان امام رضا(ع) در نمایشگاه رسانه‌های دیجیتال

گروه شبکه‌های اجتماعی: طرح خدمتگزاران رضوی یکی از دستاوردهای آستان قدس رضوی است و بازدیدکنندگان دهمین نمایشگاه رسانه‌های دیجیتال، می‌توانند با حضور در غرفه و از طریق پرتال آستان قدس رضوی ثبت نام کنند.

محمد عباسیون، کارشناس پرتال جامع اداره‌کل روابط عمومی آستان قدس رضوی، در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، با اشاره به دستاوردهای غرفه در دهمین نمایشگاه رسانه‌های دیجیتال اظهار کرد: در این دوره از نمایشگاه، تلاش کردیم تا عملکرد تخصصی داشته باشیم، مبنی بر اینکه به معرفی پرتال جامع آستان قدس رضوی بپردازیم این درحالی است که در دوره‌های گذشته تنها به معرفی محصولات چندرسانه‌ای، لوح فشرده و نرم‌افزار می‌پرداختیم.
وی ادامه داد: پرتال جامع آستان قدس رضوی شامل بیش از 50 وب سایت زیرمجموعه‌اش است که در حوزه‌های مختلف فعالیت می‌کنند و می‌توان به حوزه اطلاع‌رسانی(خبر، عکس، فیلم، صوت)، حوزه فرهنگی(معرفی سبک زندگی رضوی، انقلاب اسلامی و...)، حوزه خدمات(پخش زنده حرم، زیارت مجازی، زیارت نیابتی)، حوزه‌های سازمانی(معاونت‌های مختلف سازمان آستان قدس رضوی) اشاره کرد.
این کارشناس تصریح کرد: در تلگرام چند کانال را ایجاد و در این کانال‌ها فعالیت‌های آستان قدس رضوی را محقق کرده‌ایم. همچنین طرح خدمتگزاران رضوی را از امسال شروع کرده‌ایم که از طریق همین پرتال آستان قدس رضوی ثبت نام انجام می‌شود و افرادی که علاقه‌مندند خادم آستان امام رضا(ع) شوند از طریق تکمیل فرم می‌توانند به صورت مجازی ثبت نام کنند.
وی بیان کرد: استراتژی ما در این دوره از نمایشگاه، معرفی خدماتمان است و بیشتر سعی می‌کنیم، تعداد افراد بیشتری با خدمات فضای مجازی آستان قدس رضوی و تولیداتش آشنا شوند.
عباسیون اظهار کرد: اتصال به حرم منور رضوی و زیارت مجازی در دهمین نمایشگاه ملی رسانه‌های دیجیتال بازدیدکنندگان را به محل استقرار آستان قدس رضوی در شبستان مصلای امام خمینی(ع) فراخواند. همچنین غرفه آستان قدس رضوی برای اطلاع‌رسانی امکانات مجازی این آستان را فراهم آورده است. سایت آستان قدس رضوی به عنوان متولی امر به هشت زبان زنده دنیا آماده خدمت‌رسانی به زائران مجازی بارگاه ملکوتی امام رضا (ع) است.
وی یادآور شد: از جمله امکانات سایت می‌توان به زیارت مجازی و پخش زنده تصاویر صحن‌های مختلف و ضریح بارگاه ملکوتی حضرت رضا (ع) اشاره کرد.
دهمین نمایشگاه ملی رسانه‌های دیجیتال تا ۷ آبان ساعت ۱۰ صبح تا ۸ شب در محل مصلای امام خمینی(ره) تهران میزبان مراجعین و علاقه‌مندان این حوزه است.
captcha