اولین شبکه اجتماعی فضای مذهبی و آئینی/ خیمه مجازی برای خودتان به ثبت برسانید
کد خبر: 3541265
تاریخ انتشار : ۰۷ آبان ۱۳۹۵ - ۰۰:۱۳

اولین شبکه اجتماعی فضای مذهبی و آئینی/ خیمه مجازی برای خودتان به ثبت برسانید

گروه شبکه‌های اجتماعی: مدیر وب‌سایت خیمه‌گاه گفت: بازدیدکنندگان دهمین نمایشگاه رسانه‌های دیجیتال می‌توانند با بازدید از غرفه خیمه‌گاه یک خیمه مجازی را به پا کنند و باقیات صالحاتی را در توشه آخرت‌شان قرار دهند.

حسین حائری، مدیر وب سایت خیمه‌گاه، در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، با اشاره به روند فعالیت‌های این وب سایت گفت: وب‌سایت خیمه‌گاه، از روزهای پایانی ماه ذی‌الحجه و با فرارسیدن ایام محرم آغاز به کار کرد و با تلاش شبانه‌روی و با تیم 15 نفره توانستیم در این مدت 700 خیمه مجازی در آن به ثبت رسیده است.

وی افزود: وب سایت خیمه‌گاه این امکان را برای همه هیئات کشور فراهم می‌کند تا بتواند صفحه کاملا اختصاصی داشته باشند و به تولید محتوا همچون فایل‌های تصویری، ویدئویی، صوتی، اخبار هیئت، مراسم هیئت بپردازند. هیئات می‌توانند خیمه‌گاه مجازی را برای خود به ثبت برسانند و محتوای‌شان را منتشر کنند.

مدیر وب‌سایت خیمه‌گاه با اشاره به این موضوع که این وب‌سایت، اولین شبکه اجتماعی فضای مذهبی و آئینی است، گفت: کاربران عمومی هم می‌توانند وارد شوند و برای خود خیمه مجازی ایجاد کنند و حتی به تولید محتوا بپردازند. همچنین کاربران می‌توانند به تبادل نظر با یکدیگر مشغول باشند.

وی یادآور شد: کاربران پس از ورود به سایت خیمه‌گاه به نشانی www.kheimegah.com می‌توانند روی گزینه «خیمه برپا کن» کلیک کنند و یکی از چهار قالب خیمه را در قالب‌هایی همچون هیئت، سخنران، مداح یا کاربر عمومی انتخاب کنند. همچنین این وب سایت یک پرتالی است که اعضا با یکدیگر تعامل داشته باشند و از نزدیک با فعالیت یکدیگر آشنا باشند و حتی کاربران عمومی می‌توانند هیئت مورد نظر را جستجو و از محتوای آن بهره‌مند شوند.

گفتنی است؛ دهمین نمایشگاه رسانه‌های دیجیتال از سوم آبان ماه آغاز و تا هفتم آبان ماه در مصلی امام خمینی(ره) ادامه دارد.

captcha