ثبت نام آموزش مجازی قرآن با شیوه جدید
کد خبر: 3541278
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۷ آبان ۱۳۹۵ - ۰۹:۱۶

ثبت نام آموزش مجازی قرآن با شیوه جدید

گروه شبکه‌های اجتماعی: آموزش مجازی منطبق با شیوه‌های جدید دنیا از طریق سامانه آموزش مجازی از دیگر فعالیت‌های‌ مؤسسه فرهنگی قرآن و عترت نورالمجتبی(ع) به شمار می‌رود که در پایان گواهینامه اهدا می‌شود.

سیدمحمدصادق میرباقری، مدیرعامل مؤسسه فرهنگی قرآن و عترت نورالمجتبی(ع)، در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) با اشاره به فعالیت‌های مؤسسه گفت: این مؤسسه از زمستان سال 92 آغاز به کار کرد و در این چند سال فعالیت‌های منحصربه فردی را در حوزه معارفی و قرآنی انجام داده‌ایم که می‌توان به برگزاری آموزش‌های مجازی قرآن با شیوه‌های نوین و به روز دنیا اشاره کرد.

وی افزود: پنج دوره عقاید قرآنی، احکام، تاریخ و سیره معصومین، انس با قرآن کریم و سیره تاریخ قرآن را با محتوای به روز و منطبق با نیازهای روز نسل جوان برگزار کردیم.

مدیرعامل مؤسسه فرهنگی قرآن و عترت نورالمجتبی(ع) تصریح کرد: آموزش مجازی منطبق با شیوه‌های جدید دنیا از طریق سامانه آموزش مجازی مؤسسه از دیگر فعالیت‌های‌مان به شمار می‌رود که در پایان گواهینامه اهدا می‌شود. همه فرآیند ثبت نام، آزمون مجازی است.

وی بیان کرد: در کنار برگزاری آموزش مجازی قرآن و معارف، کتاب خودآموزی را تهیه کرده‌ایم تا مکمل آموزشی در کنار آموزش مجازی باشد. همچنین این دوره‌ها، کامل‌ترین دوره و با بهترین شیوه آموزش مجازی ارائه می‌شود.

میرباقری اظهار کرد: پیش‌بینی شده است در آینده یکی از دروس به زبان انگلیسی آموزش‌هایش ارائه شود و از سال‌های آتی علاوه بر زبان انگلیسی، زبان‌هایی همچون اردو، اسپانیایی و عربی تدریس شود.

وی ادامه داد: گام بعدی این است که مکمل درس‌ها، درس‌های تکمیلی برای سنین مختلف باشد چراکه این آموزش‌ها تنها برای رشته‌هایی دانشجویی است و پیش‌بینی می‌شود که کلاس‌هایی را برای مقاطع پایین‌تر همچون دبیرستان، دبستان و حتی برای کودکان، آموزش دروس معارف اسلامی را ارائه کنیم.

انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۵/۰۸/۰۹ - ۱۰:۲۱
0
0
ثبت نام آموزش مجازی قرآن برای استفاده بهتر کاربران در یادگیری قرآن خیلی مهم و تاثیر گذار است
captcha