برگزاری محفل انس با قرآن با همکاری اهل تسنن در مشهد
کد خبر: 3541296
تاریخ انتشار : ۰۷ آبان ۱۳۹۵ - ۰۹:۳۹

برگزاری محفل انس با قرآن با همکاری اهل تسنن در مشهد

گروه فعالیت‌های قرآنی: محفل انس با قرآن با حضور پرشور اهل تسنن و تشیع و حامد شاکرنژاد در منطقه مهرآباد مشهد برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از خراسان رضوی، محفل انس با قرآن با حضور پرشور اهل تسنن و تشیع، شامگاه ششم آبان‌ماه در سالن ورزشی شهید همدانی منطقه مهرآباد مشهد برگزار شد.
 در ابتدای این محفل قرآنی که با همکاری اهل تسن برگزار می‌شد، جوانان و نوجوانان قرآن دوست زیادی نشسته بودند، یکی از قاریان نوجوان  منطقه مهرآباد به قرائت آیاتی چند از کلام‌الله مجید پرداخت و با تشویق حضار روبرو شد.

برگزاری محفل انس با قرآن با همکاری اهل تسنن
رفته رفته بر تعداد جمعیت این سالن ورزشی که حالا دیگر به مکانی برای تجمع قرآن دوستان تبدیل شده بود، افزوده می‌شد، لذا در عین حالی که بیرون از  این سالن ورزشی سرد است، اما داخل به برکت قرآن و نفس گرم قراء نوجوان و جوان هوا کمی گرم به نظر می‌رسید.
در و دیوار این سالن ورزشی که نگاه می‌کنی تصاویری از قاریان شهید منا یعنی محسن حاجی‌حسنی‌کارگر و حسن دانش توجهت را به خود جلب می‌کند، اما در این بین باز قاری نوجوان دیگری از منطقه مهرآباد برای قرائت پشت میکروفن می‌رود.
برگزاری محفل انس با قرآن با همکاری اهل تسنن
درست است که همه حواس‌ها جمع قرائت قاریان نوجوان است، اما همه به نحوی منتظر بودند تا قرائت جدید استاد حامد شاکرنژاد را بشنوند، هرچند با هر فرازی که قاری نوجوان از قرآن قرائت می‌کند، صدای «الله‌اکبر» جمعیت و مخصوصا جوانان و نوجوانان بلند شده و در این سالن ورزشی طنین‌انداز می‌شود.
در ادامه مراسم مجری دعوت می‌کند از قاری نوجوان سیدمحمد حمزه‌موسوی، که قرار است برای مشتاقان حاضر در این محفل قرآنی باشکوه آیاتی از سوره حشر و شمس را به سبک عبدالباسط قرائت کند.
پس از موسوی، قاری نوجوان که حسابی جمعیت را به هیجان آورد، احمد عادل‌البدری از لبنان دعوت می‌شود برای ابتهال‌خوانی که حالا می‌توان گفت، تقریبا تمام سالن ورزشی شهید همدانی دیگر پر شده است.
برگزاری محفل انس با قرآن با همکاری اهل تسنن
سپس در انتهای برنامه نوبت به مهم‌ترین و جذاب‌ترین بخش این محفل قرآنی یعنی تلاوت حامد شاکرنژاد می‌رسد، استاد شاکرنژاد که برای شروع قرائت خود آماده می‌شود، انگار سکوتی خاص سالن ورزشی را فرا گرفته است.
حامد شاکرنژاد به قرائت آیات هفت الی 13 سوره یوسف می‌پردازد و جمعیت بعد از هر فراز صدای تشویقشان سالن را پر می‌کند.   
captcha