آسیب به فرهنگ اسلامی؛ مهم‌ترین هدف دشمن
کد خبر: 3541313
تاریخ انتشار : ۰۷ آبان ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۵
دکتر روح‌اله ایزدخواه عنوان کرد:

آسیب به فرهنگ اسلامی؛ مهم‌ترین هدف دشمن

کانون خبرنگاران نبأ: کارشناس مسائل اقتصادی در جلسات راهکاری‌های ایجاد فرصت‌های شغلی با موضوع اقتصاد مقاومتی و مردمی کردن اقتصاد در نایین گفت: ضربه زدن به اقتصاد و فشارهای اقتصادی و آسیب به فرهنگ جامعه اسلامی ایران از مهم‌ترین اهدافی است که دشمنان دنبال می‌کنند.

به گزارش کانون خبرنگاران ایکنا، نبأ، جلسات راهکاری‌های ایجاد فرصت‌های شغلی با موضوع اقتصاد مقاومتی و مردمی کردن اقتصاد روز پنجشنبه ششم آبان‌ماه طی دو نشست هم‌اندیشی با حضور نخبگان، کارآفرینان مشاغل کشاورزی، دامداری، صنعت فرش و سخنرانی  سردار دُر، فرمانده قرار گاه  مردمی جهاد کبیر  و دکتر روح‌الله ایزخواه کارشناس مسائل اقتصادی  در امامزاده سلطان سید علی‌(ع) نایین برگزار شد.
در این جلسات دکتر روح الله ایزدخواه، کارشناس مسائل اقتصادی  و کارشناس برنامه ثریا با اشاره به مبحث مهم فعالیت‌های بنیاد برکت و ستاد اجرایی فرمان حضرت‌ امام‌(ره) که در راستای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی به شمار می‌رود، گفت: سرمایه‌گذاری در مناطق محروم از اصول اقتصاد مقاومتی است. چرا که رفع محرومیت می‌تواند به توانمندسازی اقتصادی در این مناطق و در نهایت تقویت اقتصاد کشور بی‌انجامد و بنیاد برکت نیز با توجه به همین اصل تلاش دارد فعالیت‌های اقتصادی خود را در این مناطق متمرکز کند.
وی افزود: اصول، اهداف و آرمان‌های امام(ره) در مسیر انقلاب اسلامی چیزی است که مقام معظم رهبری نیز آنها را برشمرد.
ایزدخواه یکی از توطئه‌های استکبار جهانی و آیادی آن را برعلیه کشور موضوع اقتصاد و فرهنگ دانست و اظهار کرد: ضربه زدن به اقتصاد و فشارهای اقتصادی و آسیب به فرهنگ جامعه اسلامی ایران از مهم‌ترین اهدافی است که دشمنان دنبال می‌کنند.
کارشناس مسائل اقتصادی، نایین را از جمله مناطق کویری دارای  قابلیت‌ها و ظرفیت‌ها و پتانسیل اشتغال‌زایی عنوان کرد و گفت: با امکاناتی که وجود دارد و قابل قیاس با شهرستان‌های همجوار نیست‌، انتظار می‌رود که با تلاش مسئولان و همکاری مردم با توسعه کارآفرینی، ایجاد اشتغال این قابلیت‌ها فعال و شکوفا شود.
وی در جمع نخبگان و هادیان تبیین تصریح کرد: امروز تهاجم فرهنگی به‌عنوان جنگ نرم تهدید‌آمیز است و باید با فرهنگسازی در مقابل تهاجم فرهنگی دشمن ایستادگی کرد.
ایزدخواه ضمن بازدید از طرح‌های کارآفرینی سطح شهرستان  نایین در جمع این قشر جامعه، تبیین اهداف دشمن در خصوص تهاجم فرهنگی و تحریم‌ها را مهم دانست و بیان کرد: امروز دشمن از راه اقتصاد و فرهنگ به دنبال ضربه زدن است و بنابراین باید در سنگری مشخص از خودمان دفاع کنیم.
وی با اشاره به اینکه جلسات متعددی در خصوص فرهنگ تشکیل می‌شود اظهار کرد: باید ابتکاراتی برای تحقق فرهنگ عمومی به کار بست تا کارهای فرهنگی بهتر به پیش برود.
حمیدرضا پوربافرانی

captcha