برپایی نمایشگاه عکس «جنایات استکبار جهانی» آستارا
کد خبر: 3541331
تاریخ انتشار : ۰۷ آبان ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۱

برپایی نمایشگاه عکس «جنایات استکبار جهانی» آستارا

گروه اجتماعی: فرمانده سپاه ناحیه آستارا از برپایی نمایشگاه عکس جنایات استکبار جهانی در محوطه برگزاری این رزمایش گردان های الی بیت المقدس آستارا سخن گفت و تصریح کرد: محوطه ای ساحلی و جنگلی در حدود 17 هکتار و معابر عمومی داخل شهر مرزی بندر آستارا برای این منظور در نظر گرفته شده است.

سرهنگ دوم پاسدار جهانبخش آرمان، فرمانده سپاه ناحیه آستارا در گفت وگو با خبرگزاری بین المللی قرآن(ایکنا) از گیلان، در حاشیه برگزاری رزمایش بزرگ گردان های «الی بیت المقدس» در شهرستان مرزی بندر آستارا، اظهار کرد: رزمایش بزرگ الی بیت المقدس، با هدف تقویت آمادگی نیروهای بسیجی در دفاع از کوی و برزن برگزار می شود.

وی ادامه داد: در این رزمایش دو گردان شهید نقیب زاده و شهید اژدرپور ناحیه مقاومت بسیج، روزهای 6 و 7 آبان در ساحل صدف این بندر مرزی گرد هم می آیند.

سرهنگ آرمان برگزاری کلاس های آموزشی، تشکیل حلقه های صالحین و تجمع و استقرار نیروهای بسیجی را از مهمترین برنامه های این رزمایش برشمرد و افزود: اجرای برنامه های فرهنگی، معنوی و حفاظتی در این رزمایش گنجانده شده است.

وی با تأکید بر اینکه تاکتیک های دفاع از کوی و برزن در این رزمایش به بسیجیان آموزش داده می شود، خاطر نشان کرد: عملیات های تأخیری، پدافند دورادور، کنترل معابر وصولی، گروگان گیری و بازپس گیری، امداد و نجات، توجیه حرکت در شب و ستون کشی و راهپیمایی شبانه همراه با انفجارات، عملیات کمین و ضد کمین از برنامه های این رزمایش است.

فرمانده سپاه ناحیه آستارا در بخش پایانی سخنان خود از برپایی نمایشگاه عکس جنایات استکبار جهانی در محوطه برگزاری این رزمایش سخن گفت و تصریح کرد: محوطه ای ساحلی و جنگلی در حدود 17 هکتار و معابر عمومی داخل شهر مرزی بندر آستارا برای این منظور در نظر گرفته شده است.

captcha