اعزام 264 دانش آموز پسر لنگرودی به مناطق عملیاتی غرب کشور
کد خبر: 3541338
تاریخ انتشار : ۰۷ آبان ۱۳۹۵ - ۱۲:۱۳
جوادپور خبر داد:

اعزام 264 دانش آموز پسر لنگرودی به مناطق عملیاتی غرب کشور

گروه اجتماعی: فرماندار لنگرود گفت:264 دانش آموز پسر شهرستان لنگرود در قالب شش دستگاه اتوبوس به مناطق عملیاتی غرب کشور اعزام خواهند شد.

سیدرضا جوادپور، فرماندار لنگرود در گفت وگو با خبرگزاری بین المللی قرآن(ایکنا) از گیلان، اظهار کرد: 264 دانش آموز پسر شهرستان لنگرود در قالب شش دستگاه اتوبوس به مناطق عملیاتی غرب کشور اعزام خواهند شد.

رئیس شورای آموزش و پرورش شهرستان و با اشاره به جایگاه والای شهدای عزیز گفت: امنیت و اقتدارکشور مرهون رشادت ها و جانفشانی های شهدا و ایثارگران بوده است.

فرماندار شهرستان لنگرود بر اهمیت و لزوم بازدید از مناطق جنگی کشور و انتقال فرهنگ ایثار و شهادت به دانش آموزان تاکید و گفت: دفاع مقدس درس ها و تجربه های بسیار ارزشمندی برای نسل امروز داشته است و باید این دستاوردها را حفظ کرده و برای انتقال آن به نسل جدید کوشا باشیم.

وی با بیان اینکه دانش آموزان به مدت 3 روز از مناطق عملیاتی قصر شیرین، سر پل ذهاب، بازی دراز، تنگه مرصاد بازدید خواهند کرد، یادآور شد:در این راستا تا پایان سالجاری 1320 نفر دانش آموز پسر و دختر در قالب 30 دستگاه اتوبوس به مناطق عملیاتی غرب و جنوب کشور اعزام خواهند شد.

captcha