درخشش حافظان قرآن شعبه رسالت جامعةالقرآن در المیپاد راسخون
کد خبر: 3541682
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۹ آبان ۱۳۹۵ - ۰۸:۴۰

درخشش حافظان قرآن شعبه رسالت جامعةالقرآن در المیپاد راسخون

گروه مؤسسات قرآنی مردم‌نهاد: سه نفر از حافظان قرآن شعبه رسالت جامعةالقرآن با کسب رتبه کامل(100 از 100) در المپیاد راسخون خوش درخشیدند.

منیر روحی، مسئول روابط عمومی جامعةالقرآن الکریم و اهل‌ البیت(ع) استان تهران در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، ضمن بیان این مطلب گفت: جزئیات نمرات شرکت‌کنندگان در المپیاد راسخون پنج جزء قرآن کریم ویژه حافظان دوره تخصصی یکساله 96-95 است در پایگاه اینترنتی جامعةالقرآن الکریم و اهل‌البیت(ع) استان تهران اعلام شد.
وی ادامه داد: این آزمون حاوی سه بخش حفظ شفاهی، مفاهیم و حفظ کتبی بود که مجموع نمرات شرکت‌کنندگان در این المپیاد به تفکیک در این تارنما بارگذاری شده است.  رتبه‌های برتر مجموع نمرات این المپیاد شامل زهرا نادری با کسب امتیاز 97/33، سعید پیله‌ور با امتیاز 97/07 از شعبه طلاب تهران، زهرا ترجمان با کسب 96/92 از شعبه  رسالت بانوان  است.
روحی عنوان کرد: در بخش حفظ شفاهی نیز شیدا خویی از شعبه امام حسین(ع) تهران نونهالان، زهرا نادری، زهراسادات روحانی، فاطمه ملکوتی‌خواه؛ مطهره روستایی و فاطمه شاه محمدی از شعبه رسالت تهران موفق به کسب امتیاز کامل از این مسابقات شدند.
مسئول روابط عمومی جامعةالقرآن الکریم و اهل‌ البیت(ع) استان تهران اظهار کرد: همچنین در بخش آقایان نیز مهدی شعبانی تهران از شعبه امام حسین عسکری، محمدرضا اسدی از شعبه رباط کریم میلاد خادم از شعبه طلاب تهران و محمدمهدی طاهری‌سلطانی تهران طلاب و میر‌علی رحیمی مرکز قارائت تهران محمدحسین حسنی  از شعبه نامجو و علی لندلانی از شعبه نامجو تهران، مجتبی احمدی از شعبه ورامین و محمدمهدی سرخه‌ای از شعبه ورامین موفق به کسب امتیاز 100 از امتیاز 100 شدند.
وی بیان کرد: رتبه دوم در بخش حفظ شفاهی شامل سبحان قادری از شعبه نامجو  با کسب امتیاز 99/50 و رتبه سوم نیز به صورت مشترک به فاطمه درخور از شعبه امام حسین(ع) تهران، سعید پیله‌ور و مهدی علی گلیان از شعبه طلاب تهران با کسب امتیاز 99/25 رسیده است.
روحی گفت: در رشته حفظ کتبی نیز زهرا نادری، زهرا ترجمان، زهراسادات روحانی، فاطمه ملکوتی‌خواه، غزاله بیات، مطهره روستایی، فاطمه آقایی، مهسا افراسیابی، فائزه اردستانی، فاطمه شاه‌محمدی، فاطمه ملکی و کیمیا صادقی از شعبه رسالت نمره 100 را کسب کرده‌اند و در بخش آقایان نیز سعید پیله‌ور و مهدی گلیان از شعبه طلاب و سید امیرمهدی عبادی از شعبه  البرز نیز امتیاز 100 را کسب کرده‌اند و حائز رتبه اول شدند.
وی اضافه کرد: همچینن نفرات دوم در این رشته با کسب امتیاز 96 شامل زینب نمدی، زهرا بهطلب و مددیان از شعبه امام حسین و مریم سادات جلالی، فاطمه ملکوتی، فاطمه ملایی، زهرا شفقی و سمانه نظامی از شعبه رسالت و در بخش آقایان محمدرضا بهبودی، مهدی شعبانی، محمدیاسر فتحی‌زاده از شعبه تهران امام حسن عسکری، شایان سعیدی، میلاد خادم و محمدمهدی طاهری‌سلطانی از شعبه طلاب و محمد سعادتی از شعبه البرز کرج، محمد بهرامی فروتن از مرکز قرائت، علی لندلانی از شعبه نامجو، مجتبی احمدی از شعبه ورامین هستند.
مسئول روابط عمومی جامعةالقرآن الکریم و اهل‌ البیت(ع) استان تهران افزود: همچنین رتبه‌های سوم در رشته حفظ کتبی در بخش بانوان با اکرم سادات قوامی و زهرا نادری از شعبه رسالت، فاطمه ابراهیم و زهرا سادات مباشر از شعبه امام حسین نونهالان با کسب امتیاز 92 بوده است. همچنین در بخش آقایان نیز سیدمحمدحسین محمدی از شعبه البرز و محمدحسین حسنی از شعبه نامجو و محمدمهدی سرخه ای از شعبه ورامین و سیدحمیدرضا علوی از شعبه ورامین بوده‌اند.
وی عنوان کرد: در بخش کتبی رشته مفاهیم نیز شایان سعیدی از شعبه طلاب با کسب امتیاز 96، زهرا نادری با امتیار 92، زهرا ترجمان و سمانه نظامی از شعبه رسالت تهران و در بخش آقایان نیز سعید پیله‌ور از تهران حائز رتبه شدند.
روحی تصریح کرد: همچنین رتبه سوم را در این رشته با کسب امتیاز 88 در بخش بانوان اکرم سادات قوامی، فاطمه جلالی، غزاله بیات، زهرا سادات روحانی و فاطمه ملکوتی‌خواه از شعبه رسالت و در بخش آقایان نیز میلاد خادم، محمد‌مهدی طاهری سلطانی از شعبه طلاب بدست آوردند.
گفتنی است؛ علاقه‌مندان برای اطلاع از ریز نمراتشان می‌توانند به پایگاه اینترنتی جامعةالقرآن الکریم استان تهران به نشانی http://www.jqk.ir مراجعه کنند.
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۵/۰۸/۰۹ - ۰۹:۰۴
0
0
نشانه سعی و تلاش این حافظان را نشان می‌دهد
captcha