افتتاح 70 پروژه خدمت رسانی در حاشيه شهر اهواز
کد خبر: 3543450
تاریخ انتشار : ۱۵ آبان ۱۳۹۵ - ۱۲:۱۸

افتتاح 70 پروژه خدمت رسانی در حاشيه شهر اهواز

گروه جامعه: 70 پروژه خدمت رسانی بسيج با حضور رئيس سازمان بسيج مستضعفين در حاشيه شهر اهواز افتتاح شد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، 70 پروژه خدمت رسانی بسيج با حضور رئيس سازمان بسيج مستضعفين، فرمانده سپاه، استاندار خوزستان و آيت‌الله كعبی در حاشيه شهر اهواز افتتاح شد.

سردار شاهوارپور، فرمانده سپاه حضرت ولی عصر(عج) خوزستان، در مراسم افتتاح 70 پروژه خدمت رسانی كه با حضور صدها نفر از اهالی شهرستان كارون اهواز در مدرسه 10 كلاسه شهيد باوی برگزار شد گفت: از سه سال قبل کار انجام سه هزار پروژه آغاز شد كه اکنون کار دو هزار و 500 پروژه تمام شده و تا پايان سال نیز همگی به اتمام می‌رسد.

وی افزود: اين پروژه‌ها 50 درصد با حمايت‌های ملی و 50 درصد با حمايت‌های استانی صورت گرفته است.

در اين مراسم اهالی شهرستان كارون که در حاشيه شهر اهواز است از مساعدت‌های سردار نقدی و سپاه تقدير کرده و امام جمعه كارون نيز لوح تقدير به فرمانده بسيج اهدا کرد.

سردار نقدی نيز در این مراسم طی سخنانی گفت: تعاليم ولايت فقيه همواره انقلاب را بيمه کرده و ولايت فقيه به ما آموخته كه همواره نوكر و خدمتگذار مردم باشيم. اين امر مقام معظم رهبری است كه در مناطق محروم حاضر شويم و به شايستگی خدمت رسانی کنيم.

جانشين فرمانده كل سپاه در امر بسيج با اشاره به افتتاح پروژه‌ها اظهار كرد: يقينا كارهايی كه برای مردم مؤمن و خوب اين منطقه اجرا كرده‌ايم خيلی كمتر از آنچه هست كه وظيفه داريم انجام دهيم.

وی نقش مردم مناطق محروم را برجسته خواند و گفت: بايد خود مردم و به ويژه جوانان مناطق محروم همت و برای سازندگی مناطقشان تلاش كنند كه در صورت فعال شدن مردم، يقينا دولت و ساير نهادها هم بيش از پيش پای كار می‌آيند. بايد با برنامه ريزی دقيق، تمام توانمان را در خدمت رسانی به مردم پای كار آورده و شاهد يك خدمت رسانی جامع و كامل به ولی نعمتان انقلاب باشيم.

یادآوری می‌شود، 162 پروژه محروميت زدايی شامل احداث مدرسه، مسجد، كتابخانه، آبرسانی، خانه مددجو، مجموعه ورزشی، درمانگاه و ... توسط بسيج و سپاه در حاشيه شهر اهواز در حال ساخت است كه در مرحله نخست 70 پروژه افتتاح و به بهره برداری رسيد.
captcha