تیم‌های راه‌یافته به مرحله نیمه نهایی لیگ حافظان مازندران مشخص شدند
کد خبر: 3543480
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۱۵ آبان ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۸
از گروه A؛

تیم‌های راه‌یافته به مرحله نیمه نهایی لیگ حافظان مازندران مشخص شدند

گروه مسابقات: چهره تیم‌های راه‌یافته به مرحله نیمه نهایی لیگ حافظان قرآن استان مازندران از گروه A مشخص شد.

سیده‌کلثوم حسینی، طراح لیگ حافظان قرآن و مسئول اجرایی و فنی این طرح در گفت‌و‌گو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، از مشخص شدن چهره تیم‌های راه یافته به مرحله نیمه نهایی لیگ حافظان قرآن استان مازندران از گروه A این رقابت‌ها خبر داد.

طراح لیگ حافظان قرآن و مسئول اجرایی و فنی این طرح ادامه داد: با برگزاری هفته پایانی رقابت‌های گروه A لیگ حافظان، تیم‌های عروة‌الوثقی شهرستان بهشهر و کوثر شهرستان جویبار با به دست آوردن بیشترین امتیازات به مرحله نیمه‌ نهایی این رقابت‌ها راه یافتند.

حسینی در ادامه با اشاره به اینکه چهره تیم‌های راه یافته به نیمه نهایی لیگ حافظان از گروه B نیز در پایان این هفته مشخص خواهد شد، افزود: با مشخص شدن تیم‌های گروه B نیز آماده برگزاری مرحله نیمه نهایی خواهیم بود.

طراح لیگ حافظان قرآن و مسئول اجرایی و فنی این طرح بیان کرد: در مرحله نیمه نهایی و نیز مرحله نهایی رقابت‌های لیگ حافظان قرآن، پرسش‌ها و سؤالات به صورت تخصصی تر مطرح خواهد شد و رقابت‌ تیم‌های حاضر نیز حساس‌تر است.

انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
موسسه قرآنی ورزشی فتوّت مازندران
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۵/۰۸/۱۶ - ۰۹:۴۵
0
0
پیام مسئول برگزاری لیگ حافظان قرآن کریم پس از اتمام هفته پایانی گروه A
با سلام و احترام
حمدو سپاس بیکران خدایی را که زیبایی های آفرینش را برای ما برگزید و گنجینه های رحمتش به آخر نرسد ودر برابر بزرگی او هر بزرگ دیگری ناچیز است.
با عنایت و توفیق پروردگار پس از هفته ها همت و تلاش تیم های قرآنی از گروه A در رقابتی زیبا با هدف جلب رضایت پروردگار و دفاع از شعائر و معارف اسلامی و قوّت بخشیدن به استحکام هسته بزرگ خانواده قرآنی به کار خود پایان داد و دو تیم از این گروه عروةالوثقی بهشهر و کوثر جویبار به مرحله نیمه نهایی راه پیدا نمودند.
با تشکر از قهرمانان قرآنی،از تیم های آل طه آمل ،بصیرت آمل،مدهامتان میاندرود،ضحی فریدونکنار ،طه بابلسر ،نغمه های آسمانی محمود آباد و تسنیم بهشهر که در این چند ماه زحمات زیادی را متحمل شده اند و ما را در رسیدن به اهداف والای قرآنی یاری رساندند.
وَآخِرُ دَعْوَاهُمْ أَنِ الْحَمْدُ لِلَّهِ رَبِّ الْعَالَمِينَ
سیده کلثوم حسینی مدیر عامل مؤسسه تلفیقی قرآن و ورزش
عزیزه
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۵/۰۸/۱۶ - ۱۷:۰۸
0
0
واقعا طرح نو و ابتکاری فوق العادست
captcha